• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403053020505
  • خبرنگار : 50598

ورزشگاه امام خمینی(ره) برای بازی این هفته پاکیزه و منظم خواهد بود؟

ورزشگاه امام خمینی(ره) برای بازی این هفته پاکیزه و منظم خواهد بود؟

ایسنا/مرکزی عصر پنجشنبه، ۲۵ مرداد اولین بازی فصل جدید لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن به دلیل آماده نبودن ورزشگاه آزادی تهران، به درخواست تیم پرسپولیس، در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک برگزار شد ولی آماده نبودن و کثیف بودن محیط و صندلی‌های این ورزشگاه، انتقادات و گلایه‌هایی را از سوی تماشاچیان و خبرنگاران در پی داشت.

از جمله مشکلات این ورزشگاه، کثیف بودن جایگاه تماشاچی‌ها و به خصوص جایگاه خبرنگاران و همچنین عدم استانداردسازی کامل جایگاه تصویربرداران صدا و سیما بود.

با توجه به اینکه بهره‌برداری این ورزشگاه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان به باشگاه آلومینیوم اراک واگذار شده، در خصوص مشکلات مطرح شده در روز بازی پرسپولیس و ذوب آهن با مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت‌وگو کردیم.

محمد رجائیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم آلومینیوم در آن روز در اهواز با استقلال خوزستان بازی داشت، عوامل باشگاه درگیر تیم خودمان بودند.

وی با بیان اینکه استادیوم به شکل اجاره در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود، افزود: پیمانکاری که از سوی وزارت ورزش و شرکت تجهیز برای ورزشگاه امام خمینی تعیین شده به دلایل مختلف نتوانسته آنطور که باید و شاید و در زمان مشخص به تعهدات خود عمل کند.

رجائیان با تاکید بر اینکه گلایه خبرنگاران کاملا به حق است، تصریح کرد: شرایط ورزشگاه قابل پذیرش نبود ولی فعلا وضعیتش این است. ما در صدد هستیم با پیگیری‌ها و اقداماتی که توسط باشگاه و از طریق شرکت تجهیز انجام می‌دهیم، برای بازی‌های بعدی شرایط بهتری حکم‌فرما شود.

وی با بیان اینکه قاعدتا از هر رسانه باید یک خبرنگار در ورزشگاه حضور داشته باشد، گفت: وقتی بازی کشوری مهمی انجام می‌شود علاوه بر تهران از شهرهای دیگر نیز خبرنگاران بیشتری می‌آیند و این شرایط، مقداری کار میزبان را سخت می‌کند.

رجائیان در رابطه با وضعیت نامناسب جایگاه تصویربرداران صداوسیما نیز اظهار کرد: جایگاه تصویربرداران به بالا انتقال یافته و فقط ظاهرش شکیل نیست. در تعطیلات فیفادی، به دنبال کامل کردن آنجا نیز هستیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پایان افزود: قطعا برای بازی این هفته آلومینیوم و نساجی، قول می‌دهیم که ورزشگاه پاکیزه و منظم شود ولی از لحاظ تغییر ماهیت و شکل، کاری برای این هفته نمی‌توانیم انجام دهیم. همچنین تلاش داریم که جایگاه خبرنگاران را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha