• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403062012706
  • خبرنگار : 50598

وجود ۷۷۸ مجموعه و مکان ورزشی کارگری در کشور

وجود ۷۷۸ مجموعه و مکان ورزشی کارگری در کشور

ایسنا/مرکزی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۷۸ مجموعه ورزشی کارگری و ۶۰۰ مکان ورزشی کارگری در کشور وجود دارد.

محمد چکشیان، ۲۰ شهریور در آیین افتتاح و بهره‌برداری از استخر کارگران شهرستان خمین با اشاره به هفته تعاون اظهار کرد: تعاون نماد مردمی سازی و عدالت در اقتصاد است. 

وی افزود: ما فضای همدلی و وحدت و هم افزایی را بین ارکان مختلف استان مرکزی مشاهده می‌کنیم که بسیار دلگرم کننده است.

چکشیان با بیان اینکه ۵۰ درصد جامعه ایران، جامعه کارگری است گفت: وجود روحیه نشاط، سلامت، امید و انرژی در کارگران بسیار ضرورت دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ورزش یکی از مهم‌ترین راهبردهای ایجاد نشاط و سرمایه اجتماعی است. ورزش برای کارگران ضروری تر است چراکه چرخ تولید را به حرکت در می آورند. 

وی با اشاره به وجود ۱۷۸ مجموعه ورزشی کارگری و ۶۰۰ مکان ورزشی کارگری در کشور گفت: در استان مرکزی نیز ۵ مجموعه ورزشی کارگری و ۲۰ مکان ورزشی کارگری وجود دارد. افزایش این مجموعه‌های کارگری می‌تواند تاثیر مثبتی در روحیه کارگران داشته باشد.

چکشیان اضافه کرد: ما فدراسیون ورزش‌های کارگری نیز داریم که دارای ۲۷ انجمن و رشته ورزشی تخصصی است که رویدادهای مختلفی را برگزار می‌کند. 

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی نیز اظهار کرد: بعد از قریب به ۱۳ سال این مجموعه نیمه کاره به بهره‌برداری رسید. 

وی افزود: برای استخر کارگران شهر خمین ۳۷ میلیارد تومان هزینه شده است و الان در مرحله انتخاب پیمانکار بهره‌بردار هستیم و در روزهای آینده توسط ورزشکاران به بهره‌برداری نهایی خواهد شد. 

محمد بیات، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: زیبنده نیست که یک پروژه در خمین بعد از ۱۳ سال افتتاح شود. این شهر به عنوان زادگاه حضرت امام خمینی(ره) باید به طور خاص دیده شود و اعتبارات ویژه‌ای برای شهر خمین در نظر گرفته شود. 

وی افزود: بهره بردار این مجموعه باستی فرد بومی شهرستان خمین باشد و بستر حضور افراد بومی را در مزایده بهره‌بردار این مجموعه در نظر بگیریم.

جمشید امیدی، اظهار کرد: بعد از ۱۳ سال توانستیم با همدلی و وحدت بین مدیران دستگاه‌های مختلف استان، منابع اعتباری لازم را برای تکمیل ساخت استخر کارگران خمین تامین کنیم و این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه سفر معاون وزیر به استان مرکزی، پروژه ۸۴ واحدی تعاونی مسکن کارکنان ماشین سازی کوی کوثر شهر اراک و شرکت تعاونی مستحکم پلیمر شهر خمین نیز توسط معاون وزیر تعاون به بهره‌برداری رسید. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha