به گزارش ایسنا، کتاب «کنشگریِ برند: تلاش برای نمایشِ پیشرفته جنبشهایِ اجتماعی در تبلیغات» نوشته راشل بنر با ترجمه گروه مترجمان انتشارات «دهکده هوسم» در ۱۷۰ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۲۵ هزار تومان در انتشارات یاد شده عرضه شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب میخوانیم: برندها و آژانسهای تبلیغاتی همواره از انرژی فرهنگی جنبشهای اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان جدید و تبلیغ محصولات خود استفاده کردهاند. کتاب حاضر چکیده تحقیقاتی است از خانم راشل بنر که در آن تلاش شده نشان داده شود که برندها و آژانسهای تبلیغاتی همواره از انرژی فرهنگی جنبشهای اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان جدید و تبلیغ محصولات خود استفاده کردهاند. این کتاب به قطع ارتباط تلاقی جنبشهای اجتماعی و بازاریابی و به نادیده گرفته شدن آن توسط فعالان صنعت تبلیغات میپردازد و به تبلیغکنندگان کمک میکند تا به گفتمان انتقادی پیرامون جنبشهای اجتماعی و برندها توجه کنند، چراکه منجر به موفقیت صنعت تبلیغات و ایجاد اتحادی پیشرو با جنبشهای اجتماعی میشود.
همچنین کتاب «برند نقشه راه و استراتژی» نوشته کارن تایبر لیلند با ترجمه گروه مترجمان انتشارات دهکده هوسم در ۲۹۷ صفحه باشمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۸۵ هزارتومان منتشر شده است.
در پشت جلد کتاب آمده است: دیدگاه پویا و بیپرده آقای کارن لیلند به وضوح به شما نشان میدهد که چگونه میتوان برند شخصی خود را با استفاده از سرمایه بصری، فکری و احساسی بهطور مؤثر عمل کنید! بصیرت و راهنماییهایِ گامبهگامی که ایشان درباره چگونگی تمایز خود بهعنوان برند و افزایش سرمایه برندتان ارائه میکنند، در دنیای برندسازی فرا رقابتی امروز بهجا و ضروری است. این کتاب باید توسط کسانی که میخواهند با بهرهگیری از خلاقیت و با ارتقاء ویژگیهای برند خود و ارتباط معنادار با تمام پتانسل برند خود در میان شلوغیها متمایز شوند، خوانده شود. (توماس دبلیو، تاجر و مدیرسابق بازاریابی و روابط خارجی شرکت پژوه فرانسه)
انتهای پیام
نظرات