• چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403051006858
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

امام جمعه میانه:

آمریکا و ناتو عامل تمام ناامنی‌های منطقه‌ای و بین المللی هستند

آمریکا و ناتو عامل تمام ناامنی‌های منطقه‌ای و بین المللی هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه شهرستان میانه گفت: آمریکا و ناتو عامل تمام بی ثباتی‌ها و ناامنی‌های منطقه‌ای و بین المللی هستند و جنایات رژیم صهیونیستی نیز تنها با چراغ سبز و حمایت بی چون و چرای آمریکا و ناتو اتفاق می‌افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی میانه با اشاره به اقدام تروریستی بامداد امروز در تهران و شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: این چهره بین المللی نقشی اساسی در مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران غاصب داشت.

وی ادامه داد:  از مسئولان امنیتی انتظار می‌رود جهت پیگیری و بررسی همه ابعاد این اقدام تروریستی اقدام کنند.

امام جمعه میانه خاطر نشان کرد: البته باید توجه داشت که عامل همه این بی ثباتی‌ها و ناامنی‌های منطقه‌ای و بین المللی در یک کلمه آمریکا و ناتو است و جنایات رژیم صهیونیستی نیز تنها با چراغ سبز و حمایت بی چون و چرای آمریکا و ناتو اتفاق می‌افتاد.

وی  ادامه داد: معنی ندارد مقر سازمان ملل در کشوری باشد که خود عامل اصلی همه منازعات و جنایات بین المللی است و بر همین اساس کشورهای اسلامی باید تکلیف خود را در تعامل و ارتباط با چنین کشورهای مستبدی مشخص کنند چون در حالی که این دشمنان در همه ابعاد در کشورهای اسلامی نفوذ کرده‌اند، این کشورها همچنان بر ارتباط با آمریکا و متحدانش مصر هستند.

حجت الاسلام رشادی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم تسهیل امور مردم در ادارات و سازمان‌ها گفت: پذیرفتنی نیست که مسئولان و مدیران با حواله کردن امور مردم به فرماندار و امام جمعه با بهانه‌های واهی و گاه حزب گرایی به وجهه نظام و انقلاب ضربه بزنند.

امام جمعه میانه تصریح کرد: باید از مسئولانی نیز که شبانه روز به دنبال خدمت به مردم هستند، تجلیل و تقدیر کرد و مسئولان باید بدانند که صندلی آنها بر روی خون شهدا قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha