• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403061810488
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

برگزاری نشست مدیران تربیت‌ بدنی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور در تبریز

برگزاری نشست مدیران تربیت‌ بدنی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور، به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

دبیر مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور و مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز اظهار کرد: این نشست در راستای تبادل نظر، همدلی، هفکری و انتقال تجربه برای ارتقا و توسعه ورزش دانشگاهی دانشگاه‌های منطقه و دیگر آسیب شناسی مسابقات منطقه برگزار شد.

دکتر محمدرسول خدادادی در ادامه با تاکید بر اینکه همه دانشجویان دانشگاه‌های منطقه فرزندان ما هستند و تفاوتی در بین دانشجویان دانشگاه‌ها نیست، افزود: دانشجویانی که در شانزدهمین المپیاد دانشجویان کشور و دیگر مسابقات منطقه موفق به کسب مقام شدند، افتخار آن برای همه دانشگاه های منطقه است و مختص به آن دانشگاه نیست.

وی عنوان کرد: با همدلی، همفکری، تبادل اندیشه، آسیب شناسی و رفع برخی موانع موجود می‌توان در آینده به موفقیت‌های بزرگی در دیگر مسابقات منطقه‌ای و کشوری دست یافت.  

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما در توسعه ورزش دانشگاهی در دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور در راستای اسناد بالادستی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان است.

دبیر مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه ۳ کشور در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه امروزه ورزش دانشگاهی در ریل توسعه و غنی شدن قرار گرفته است، تاکید کرد: نباید به ورزش نگاه جزیره‌ای و ایالتی داشت.

دکتر عسگر عبدالهی، معاون تربیت بدنی دانشگاه تبریز هم در این نشست با اشاره به فلسفه تشکیل این جلسه گفت: این جلسه به منظور ارائه نکته نظرات مدیران در مورد آسیب شناسی مسابقات منطقه‌ای و سایر موضوعات مربوط به فعالیت‌های منطقه و تقدیر از مدیران سابق تربیت بدنی دانشگاه‌های شهید مدنی آذربایجان و بناب برگزار شد.

در بخش دیگری از این نشست مدیران شرکت‌کننده به ارائه دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود مورد آسیب شناسی مسابقات منطقه‌ای و سایر موضوعات مربوط به فعالیت‌های منطقه پرداختند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، این نشست با حضور مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های تبریز، هنر اسلامی تبریز، صنعتی سهند، شهید مدنی آذربایجان ارومیه، زنجان، تحصیلات تکمیلی زنجان، صنعتی ارومیه، بناب، مراغه و محقق اردبیلی برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha