• شنبه / ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403040905930
  • خبرنگار : 50972

سلامی:

امروز سیره مقاومت به داخل دانشگاه‌های آمریکا هم نفوذ کرده است

امروز سیره مقاومت به داخل دانشگاه‌های آمریکا هم نفوذ کرده است

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سیره و جمال مقاومت امروز شاکله امت اسلام را دربرگرفته و این سیره آنقدر عظیم و جذاب است که جاذبه آنها به درون میادین دانشگاه‌ها و شهرهای کشورهای غربی هم نفوذ کرده است.

سردار حسین سلامی، امروز نهم تیرماه ۱۴۰۳ در کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت که در حرم مطهر رضوی(ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای جبهه مقاومت، اظهار کرد: درود می‌فرستم به روح ملکوتی حضرت امام(ره) که احیاکننده مسیر مقاومت و روشن‌کننده مسیر اسلام بودند و اسلام را به عنوان یک حقیقت، منور و روشن ساختند.

وی اضافه کرد: درود الهی بر رهبر انقلاب اسلامی که طی ۳۵ سال در عصر پیچیده‌ترین حربه‌های دشمن و در قلب میدان‌های پرخطر، استقامت الهی را به همه مسلمانان جهان نشان داد و مظهر مقاومت در عصر فشارهای سخت شد؛ او که در میدان ایستاد و از عزت و کرامت همه مسلمانان دفاع و راه را بر دشمنان خدا مسدود کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: رهبر عزیز ما در این راه محکم ایستاد، عقب ننشست و با شناختی ژرف از دشمن راه نفوذ کفار، مشرکان و منافقان را بر سرنوشت مسلمانان بست. درود خداوند بر مردمانی که  این پیشوای بزرگ آزادگی و حریت اسلام را همانند نگینی زیبا در حلقه انگشتری خود حفظ کرده‌اند. 

سلامی با بیان اینکه به شهید شجاع،  قهرمان و فراموش‌نشدنی اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی سلام می‌فرستم، عنوان کرد: آن مرد بزرگی که ۴۰ سال لباس مقاومت را از تن به در نکرد و کابوسی برای دشمنان اسلام بود. قدرت این شهید پس از شهادتش بیشتر شد و او برای تمام انسان‌های آزادی‌خواه نمونه و الگویی والاست.

وی افزود: تاریخ اسلام همواره چه در زمان بعثت پیامبر و چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد. شهدا امروز در میان ما زنده و هدایت‌کننده راه ما هستند. خانواده‌های شهدا نیز چشم و چراغ امت اسلامی هستند. وجود این خانواده‌ها به قلب‌های ما نور می‌تاباند و صبر این خانواده‌ها از شهادت عزیزانشان کمتر نیست. شهدا به آرزوی خود رسیدند و خانواده آن‌ها نیز آرزوهایشان را فدا کردند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه خانواده شهدا و جانبازان معیار مجسم و زنده آیت‌الکرسی هستند، گفت: ایشان راهبران و هادیان ما از وادی ظلمت به نور و مورد احترام و تکریم همه آزادی‌خواهان عالم هستند و به وجود آنها افتخار می‌‎کنیم. ما تمام فروتنی و تواضع خود را نثار این خانواده‌ها می‌کنیم، زیرا بدون صبر آنان و شهادت عزیزانشان اسلام نمی‌توانست از سیتره استکبار و ظلم خارج شود.

سلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب علاوه بر تشکیل حاکمیت، قدرتی مقتدر ایجاد کرد و جغرافیای جهان اسلام را به هم متصل و وحدت را در جهان اسلام زنده کرد، امت واحده را تشکیل داد و کشورهای اسلامی همه جا تحت تاثیر انقلاب شکوهمند اسلامی قرار گرفتند. دشمنان تلاش کردند مسلمانان را تحت سیطره فکری و فرهنگی خود قرار دهند و ده‌ها سال است که می‌خواهند رویاهای باطل و ویرانگر خود را به واقعیت تبدیل کنند.

وی اضافه کرد: سیره و جمال مقاومت امروز شاکله امت اسلام را دربرگرفته و این سیره آنقدر عظیم و جذاب است که جاذبه آنها به درون میادین دانشگاه‌ها و شهرهای کشورهای غربی هم نفوذ کرده است. امروز فلسطین به عنوان قطعه به ظاهر کوچک، وسعت جهانی پیدا کرده و درون قلب همه مردم جهان وجود دارد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه وضعیت مسلمانان امروز بسیار افتخارانگیز است، عنوان کرد: آمریکا برای براندازی سوریه، عراق و سایر امت اسلامی میلیاردها دلار هزینه کرد تا مسلمانان را تسلیم کند، اما جز شکست چیز دیگری برایش حاصل نشد؛ این نشانگر عظمت امت اسلامی است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha