• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403040704610
  • خبرنگار : 50598

استاندار مرکزی:

فردا روز حفظ نظام جمهوری اسلامی است

فردا روز حفظ نظام جمهوری اسلامی است

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: فردا روز حفظ نظام جمهوری اسلامی است و حفظ این نظام بر همه چیز اولویت دارد.

فرزاد مخلص‌الائمه امروز (هفتم تیر ماه) در مراسم اربعین شهدای خدمت در شهر اراک، اظهار کرد: دولت سیزدهم بنا به تقدیر الهی، سه ساله پایان یافت، بدون آنکه فرصتی برای بهره‌مندی از سه سال زحمات خودش را پیدا کند و مثل همه دولت‌ها در سال پایانی، گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه کند.

وی با بیان اینکه فردا روز آزمون مجددی برای همه ماست و ‌با اشاره به خدمات ارزشمند و تحولی شهید جمهور در تاریخ جمهوری اسلامی، گفت: ما سه سال تحولی را در نهاد اجرایی کشور دیدیم. حضور بی‌واسطه بین مردم، احیای بسیاری از پروژه‌های ناتمام چندین ساله عمرانی و عدالت‌محوری از جمله اقدامات تحولی شهید جمهور بود. 

وی با بیان اینکه اولین پروژه عمرانی شبانه‌روزی در استان مرکزی در دولت سیزدهم رقم خورد، ادامه داد: پروژه ۱۸ ساله بیمارستان ولیعصر(عج) با اقدامات موثر این دولت پایان گرفت.  اگر قرار بود به روال سال‌های پیش از دولت سیزدهم، روند ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) ادامه پیدا کند، این بیمارستان سال ۱۴۴۰ افتتاح می‌شد. 

مخلص‌الائمه بیان کرد: مردم فردا در انتخابات بین اشرافیت و ساده‌زیستی، عدالت‌خواهی و بی‌عدالتی، حضور مستقیم بین مردم و دوری از مردم و امثال این دوگانه‌ها انتخاب اصلح خواهند داشت.

وی افزود: حفظ این نظام بر همه چیز اولویت دارد. مشارکت پرشور مردم، مقوم عناصر امنیت ملی و انسجام کشور است. همه دست به دست هم دهیم تا انتخاباتی پرشور و انتخابی اصلح داشته باشیم تا جهانیان از این حضور پرشور متعجب شوند.  

سردار مرتضی عمو مهدی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز هفتم تیر ماه و سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی است، فردی که مانند شهید جمهور خدمتگزار فعالی برای مردم بود.

فردا روز حفظ نظام جمهوری اسلامی است

وی با اشاره به ویژگی‌های مشترک شهید جمهور و شهید بهشتی، گفت: این دو شهید همواره خدمتگزار و خادم مردم و محرومین، تابع ولایت و رهبری و یار امام و مقام معظم رهبری بودند. همیشه در برابر دشمنان ایستادگی و مقابل مردم با تواضع برخورد می‌کردند. پشت میز نشین نبودند و مظلوم و در عین حال مقتدر بودند. آنها الگوی خوبی برای تمام مسئولان در راستای خدمتگزاری به مردم هستند.

عمو مهدی بیان کرد: فردا یک انتخاب بزرگ داریم و باید سربلند و سرافراز از این آزمون بیرون بیاییم. چشم دوست و دشمن به انتخابات فرداست و مردم ایران قرار است خودشان را در این آزمون نشان دهند. 

وی ادامه داد: دشمنان هر روز در حال ایجاد تفرقه بین مردم هستند تا کشور را تجزیه و کوچک‌تر کنند. هرچه مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، چشم مستکبرین عالم کور می‌شود و پشت مستضعفین جهان به مردم ایران گرم‌تر می‌شود. 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: با حضور پرشور در انتخابات و دعوت نزدیکان خود، موجب صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان شوید. فرد اصلح کسی است که استقلال و آزادی کشور را با هیچ چیزی معامله نکند و توانایی انجام کار شبانه‌روزی داشته باشد و از وزرا و استانداران شایسته استفاده کند. 

فردا روز حفظ نظام جمهوری اسلامی است

فردا روز حفظ نظام جمهوری اسلامی است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha