• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403040603972
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس جهاد دانشگاهی:

جهاد دانشگاهی دنبال انجام کارهای بزرگ است

جهاد دانشگاهی دنبال انجام کارهای بزرگ است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس جهاد دانشگاهی گفت: هدف‌ جهاد دانشگاهی هماهنگی با مراکز آموزشی و تحقیقاتی است و این نهاد انقلابی ثمرات علمی خود را در اختیار کشور قرار داد و نه‌تنها دنبال موازی‌کاری نیست، بلکه در تلاش برای انجام کارهای بزرگ برای کشور و جامعه است.

حسن مسلمی نائینی امروز (ششم تیر ماه) در نشست مشترک رؤسای دانشگاه‌های استان در سالن اجتماعات دانشگاه یاسوج، با بیان اینکه هدف‌ جهاد دانشگاهی هماهنگ‌ کردن این نهاد انقلابی با مراکز آموزشی و تحقیقاتی است، افزود: جهاد دانشگاهی ثمرات علمی خود را در اختیار کشور قرار داده است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی قبل از ریاست من، کمتر با دانشگاه‌ها تعامل داشت، اظهار کرد: اکنون این نهاد دانشگاهی ارتباط نزدیکی با مراکز پژوهشی و تحقیقاتی کشور برای توسعه فناوری و علمی دارد، ضمن اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه فنی و مهندسی، دفاع مقدس، علمی و ناباروری کارهای اساسی انجام داده است.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور خاطرنشان کرد: دکتر سیدعلی ملک‌حسینی، پدر پیوند کبد ایران و خاورمیانه از افتخارات کشور است که اهل استان کهگیلویه و بویراحمد است که کارهای خوبی را با همراهی جهاد دانشگاهی در شیراز در زمینه‌های پزشکی انجام می‌دهد. همچنین این نهاد دانشگاهی در زمینه دکل‌های نفتی گام‌های اساسی را برداشته است که در این زمینه می‌توانیم تجارب علمی خود را در اختیار شرکت نفت و گاز استان قرار دهیم.

جهاد دانشگاهی دنبال انجام کارهای بزرگ است

بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این نشست گفت: ما ارتباط نزدیکی با جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف آموزشی، علمی و فرهنگی داریم و جهاد دانشگاهی عضو فعال شورای فرهنگی این دانشگاه است. آماده همکاری بیش از پیش هستیم.

سعید جاودان‌سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: باید همکاری با جهاد دانشگاهی بیش از گذشته باشد که در زمینه‌های پژوهشی، آموزشی و فناوری اعلام آمادگی می‌کنیم.

ارسلان بی‌نیاز، رئیس دانشگاه پیام نور یاسوج نیز گفت: اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی می‌تواند به توسعه استان کهگیلویه‌ و بویراحمد کمک کند.

حسین توکل، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه‌ و بویراحمد نیز گفت: اجرای دوره‌های مختلف آموزشی کوتاه‌مدت از سوی جهاد دانشگاهی به توسعه اشتغال در استان کمک فراوانی کرده است. امیدواریم این دوره‌ها بیشتر از قبل در استان اجرا شود، این نهاد در برگزاری دوره‌های استخدامی پیشگام بوده است.

وی افزود: این دانشگاه مهارت‌محور و اشتغال‌زا 2000 دانشجوی در حال تحصیل در استان دارد.

جهاد دانشگاهی دنبال انجام کارهای بزرگ است

سیدنصرالله افتخاری، رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه‌ و بویراحمد در این جلسه، اظهار کرد: با جهاد دانشگاهی برای تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان تعاملات نزدیکی را خواهیم داشت و آمادگی لازم در زمینه همکاری‌های متقابل وجود دارد.

حجت‌الاسلام خیرالله امیری، رئیس دفتر نهاد در دانشگاه‌های استان کهگیلویه ‌و بویراحمد، بیان کرد: برخی از افراد سال‌ها کشور را در ابعاد مختلف عقب انداختند که باید عملکرد آنها تبیین شود. امیدواریم رئیس‌ جمهور جدید ولایت‌مدار باشد. دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در تابستان باید اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان را با اجرای برنامه‌های متنوع پر کنند.

همچنین حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان، معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج، گفت: با همکاری جهاد دانشگاهی کارگاه‌های مختلف فرهنگی برگزار شد که برپایی آنها همچنان ادامه دارد. جهاد دانشگاهی انقلابی است و باید انقلابی بودن خود را حفظ کند و همچنان در مسیر امیرالمؤمنین (ع) قرار داشته باشیم.

حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد، قائم‌مقام دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانشجو در سه واحد و یک مرکز دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند. این دانشگاه ظرفیت‌های مطلوبی از جمله مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.

صاحب سروش‌فر، سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این نشست، گفت: جهاد دانشگاهی استان آماده تعامل و همکاری در زمینه‌های مختلف با دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی دولتی و خصوصی است.

حسن مسلمی‌ نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور همراه سیدرضی آقاسیدی، معاون پشتیبانی جهاد دانشگاهی به استان کهگیلویه‌ و بویراحمد سفر کرد.

جهاد دانشگاهی دنبال انجام کارهای بزرگ است

جهاد دانشگاهی دنبال انجام کارهای بزرگ است

جهاد دانشگاهی دنبال انجام کارهای بزرگ است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha