• جمعه / ۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403040100186
  • خبرنگار : 71567

نتایج اولیه انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علامه اعلام شد

نتایج اولیه انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علامه اعلام شد

نتایج اولیه انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویان واحدها و بخش های دانشگاه علامه‌طباطبائی اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛‌ کمیته اجرایی انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی نتایج مرحله دوم انتخابات شورای صنفی- رفاهی دانشجویان را اعلام کرد:

«پیرو برگزاری مرحله دوم انتخابات شورای صنفی رفاهی دانشجویان، در تاریخ ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ (به صورت مجازی) و با دریافت خروجی آراء از سامانه مربوطه و بررسی نتایج کسب شده از انتخابات، در خوابگاه شهید همت میزان آراء به حدنصاب لازم رسیده است و داوطلبان خوابگاه شهید همت، اکثریت نسبی آراء را کسب کرده‌اند.

در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، به دلیل عدم مشارکت ۲۰ درصد از کل دانشجویان واجد شرایط واحد، انتخابات رسمیت نیافته و با توجه به تبصره ۲ ماده ۱۸ آیین‌نامه شوراهای صنفی رفاهی دانشجویی، انتخابات این دانشکده به دور دوم کشیده شده و به صورت مجازی در روز یکشنبه، ۳ تیر ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح، در سامانه الکترونیکی http://vote.atu.ac.ir برگزار خواهد شد.

همچنین در دانشکده مدیریت و حسابداری به دلیل عدم مشارکت ۲۰ درصد از کل دانشجویان واجد شرایط واحد، انتخابات رسمیت نیافته و با توجه به تبصره ۳ ماده ۱۸ آیین‌نامه شوراهای صنفی- رفاهی دانشجویی، انتخابات بعدی در آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

بر اساس جدول زمان‌بندی فعالیت‌های انتخابات شوراهای صنفی-رفاهی دانشجویان، داوطلبان جهت درخواست تجدید نظر در نتایج اعلام شده می‌توانستند روز شنبه، تاریخ ۲۶ خرداد ماه درخواست‌های خود را به صورت مکتوب به آدرس الکترونیکی stu@atu.ac.ir (کمیته اجرایی برگزاری انتخابات) ارسال کنند.

در صورتی که در بازه زمانی اعلام شده درخواستی مبنی بر تجدید نظر و اعتراض به نتیجه انتخابات به کمیته اجرایی ارسال نشود، نتایج اولیه به عنوان نتایج نهایی تلقی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha