• پنجشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403033121471
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

سرمربی پرسپولیس و استقلال مشخص شد/شوک رضاییان به سپاهان!

سرمربی پرسپولیس و استقلال مشخص شد/شوک رضاییان به سپاهان!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه مصری مدعی شد که یک باشگاه ایرانی به سنگربان الزمالک پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری داده است. علیرضا بیرانوند بار دیگر قرارداد خود را به خاطر دریافت نکردن مطالبات مالی اش با پرسپولیس فسخ کرد.

این بار به نظر می‌رسد که بیرانوند به جدایی از پرسپولیس کاملا نزدیک شده است چرا که مدیریت باشگاه به شدت از اقدام او ناراحت است. مصاحبه هایی که از مدیریت باشگاه پرسپولیس منتشر می شود نشان می دهد که آنها خیلی زود برای جایگزینی بیرانوند دست به کار شده اند.

پرسپولیس تایید کرد/ والتر ماتزاری در راه ایران

مربی مشهور ایتالیایی با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده تا به زودی روی نیمکت این تیم بنشیند. بعد از چند روز مذاکره با مربیان مختلف از سوی باشگاه پرسپولیس، دیشب جانلوکا دیمارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی اعلام کرد والتر ماتزاری سرمربی پرسپولیس خواهد بود. حالا این موضوع از سوی دو منبع رسما تایید شده است.

دو منبع در باشگاه پرسپولیس به ایسنا اعلام کردند که با این مربی ایتالیایی به توافق نهایی رسیده‌اند و به زودی قرارداد او به امضا خواهد رسید.

ادامه درخشش تیم ملی والیبال/ هلند هم حریف ایران نشد

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌ها موفق شد هلند را شکست دهد و به دومین پیروزی‌اش در این مسابقات دست پیدا کند.

تیم ملی والیبال ایران در دومین رقابتش در هفته سوم لیگ ملت‌ها برابر هلند قرار گرفت و در این دیدار پیروز شد. ایران با نتیجه سه بر دو و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۰ هلند را مغلوب کرد تا دومین پیروزی‌اش را در لیگ‌ ملت‌ها رقم بزند. ایران پیش از این در دیدار نخستش در هفته سوم مقابل آمریکا توانست شگفتی‌ساز شود و با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

ویدیوکست «یورو ۲۴» با ایسنا/ قسمت هفتم، نبرد ماتادورها با لاجوردی‌پوشان

در هفتمین قسمت ویدئوکست «یورو ۲۴» به تیم‌های ملی فوتبال آلمان، ایتالیا و اسپانیا پرداخته شده است. تحلیل‌های فنی نوریس باقری، مربی و کارشناس فوتبال، هم پای ثابت ویدئوکست یورو ۲۴ است.

جواد نکونام در استقلال ماندنی شد

سرمربی استقلال با حل کردن مشکلات مربوط به حضورش، در این تیم ماندنی شد.

در حالی که پرونده استقلال و جواد نکونام بسته شده بود و مدیران استقلال در حال مذاکره با گزینه‌های خارجی بودند، عصر امروز جواد نکونام با بر طرف کردن مشکلات مربوط به خودش، ماندنش در استقلال را قطعی کرد تا هدایت آبی‌های پایتخت را در فصل بعد هم برعهده داشته باشد.

شعار سپاهانی‌ها علیه پرسپولیس/ VAR نمایشی در فینال جام حذفی!

کمک داور ویدیویی ورزشگاه آزادی در جریان دیدار سپاهان - مس رفسنجان با مشکل مواجه شد. دیدار دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در حالی با قهرمانی سپاهان به پایان رسید که در نیمه دوم حواشی مختلفی به همراه داشت.

اختلال در سیستم کمک داور ویدیویی و قطع ارتباط داور با اتاق VAR در نیمه اول باعث شد تا داور چهارم و بنیادی‌فر، داور کمک داور ویدیویی با بی‌سیم ارتباطات را میان داوران برقرار می‌کردند.

رامین رضاییان با سپاهان خداحافظی کرد

مدافع تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد فصل آینده در این تیم حضور نخواهد داشت.

رامین رضاییان درباره دلایل دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: من با امیر قلعه‌نویی رابطه خوبی دارم و به تصمیم او احترام می‌گذارم. حتما صلاح بوده که من دعوت نشوم.

گاف عجیب تیم‌ملی تیروکمان/ کمانداران اشتباه ایستادند و حذف شدند! +عکس

اتفاق قابل تامل و عجیب در تیم‌ملی مردان تیروکمان ایران باعث شد که دو کماندار تیم‌ملی از حضور در مرحله حذف کاپ جهانی آنتالیا محروم شود.

مسابقات کاپ جهانی تیروکمان در آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است و تیم ملی مردان ایران پس از ناکامی از کسب سهمیه المپیک اینبار به دلیل قرار گرفتن دو ملی پوش تیروکمان ایران در جایگاه اشتباه تیراندازی، از صعود به مرحله حذفی باز ماند چرا که نتیجه ثبت شده توسط ۲ ملی‌پوش تیروکمان ایران به نام‌ها محمد حسین گلشنی و رضا شبانی، از سوی مسئولان برگزاری مسابقات صفر لحاظ شد.

سپاهان ۲-۰ مس رفسنجان/ جام حذفی به تیم مورایس رسید

سپاهان با غلبه بر مس رفسنجان به عنوان قهرمانی جام حذفی دست پیدا کرد.

تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در بازی فینال جام حذفی فوتبال امروز(پنج شنبه) به مصاف هم رفتند که تیم سپاهان موفق شد با نتیجه دو بر صفر بر حریف خود غلبه کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha