• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403033020831
  • خبرنگار : 50204

مشاور دولت سیزدهم:

قالیباف نسبت به مسائل کشور شناخت دقیق دارد

قالیباف نسبت به مسائل کشور شناخت دقیق دارد

ایسنا/مرکزی مشاور فرهنگی - اجتماعی دولت سیزدهم گفت: مدیر جهادی، کارآمد، صالح و انقلابی از ویژگی‌های بارز قالیباف است، او نسبت به مسائل کشور شناخت دقیق دارد.

سید محمد حسینی امروز (۳۰ خرداد ماه) در گردهمایی حامیان قالیباف، کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اراک، اظهار کرد: در فرصت کوتاه باقی‌مانده تا انتخابات انتظار می‌رود مردم عزم خود را جزم کنند و در این میدان با همت بالا گام بردارند تا خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر حضور گسترده و مشارکت بالا برآورده شود.

وی ادامه داد: وقتی قرار است یک نفر به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، باید بهترین‌ها برگزیده شوند همان‌گونه که شهید رئیسی انتخاب شد.

مشاور فرهنگی اجتماعی دولت سیزدهم بیان کرد: دولت سیزدهم سند تحول را در همان روزهای ابتدایی ایجاد کرد و معنی آن بسنده نکردن به وضع موجود و ایجاد تحول برای اقتدار کشور بود.

حسینی با تاکید بر اینکه اکنون بهترین فرد باید انتخاب شود، گفت: برخی دنبال تحریف و ایجاد شبهه‌اند، اما مردم فراموش نکرده‌اند که کسانی هشت سال قدرت را در دست داشتند و شعارهایی دادند که تحریم را بردارند، اما نه‌تنها تحریم برداشته نشد، بلکه افزایش هم داشت و برخی صنایع نابود شدند؛ اما در دولت سیزدهم ۸۴۰۰ واحد صنعتی و اقتصادی احیا شدند.

وی به خدمات شهدای خدمت اشاره کرد و افزود: عده‌ای به دنبال به هدر دادن زحمات این افراد هستند، اما این وظیفه ماست که این خدمات شایسته را به مردم یادآوری کنیم و اجازه ندهیم، دوقطبی در کشور ایجاد شود.

وی بیان کرد: برای اولین‌بار در عملیات وعده صادق به رژیم صهیونیستی که مورد حمایت حداقل ۱۰ کشور بود، حمله شد که این مهم نشان از همگرایی در این دولت دارد و باید تلاش کرد این وضعیت حفظ شود و عقبگرد نداشته باشیم.

حسینی اظهار کرد: یکی از مشکلات دولت‌ها در دوران بعد از انقلاب، نحوه تعامل با مجلس است و اگر آن را ندانند هر روز تنش ایجاد خواهد شد. محمدباقر قالیباف از مجلس است و این تعامل را می‌شناسد، شایستگی ریاست جمهوری در شخص او هست، پنج کاندیدای دیگر، چنین کارنامه‌ای ندارند.

وی ادامه داد: قالیباف در شهرداری تهران نیز کارهای بزرگی انجام داده که قابل تقدیر است و این اطمینان را می‌دهم که او می‌تواند رئیس جمهور مناسبی برای ایران باشد. مدیر جهادی، کارآمد، صالح و انقلابی از ویژگی‌های بارز قالیباف است، او نسبت به مسائل کشور شناخت دقیق دارد. باید فردی را که برنامه دارد و به مسائل حقوقی و سیاست‌های کلی آشنا و وفادار است و تصمیم قاطع می‌گیرد، برای ریاست جمهوری انتخاب کرد.

او اضافه کرد: از مردم باید برای شرکت در انتخابات دعوت شود. برخی افراد برای تبلیغات کاندیدای خود، قالیباف را تخریب می‌کنند؛ اما این رقابت باید سالم باشد و ایجابی و با رعایت موازین اخلاقی، نیروی خود را معرفی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha