• یکشنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403032718028
  • خبرنگار : 50339

روحانی اهل سنت خاش:

برای برگزاری انتخابات پرشور مهم‌ترین اصل حضور مردم است

برای برگزاری انتخابات پرشور مهم‌ترین اصل حضور مردم است

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام‌جمعه اهل‌ سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان خاش گفت: برای برگزاری یک انتخابات پرشور مهم‌ترین اصل حضور مردم است و مردم برای حضور باید برنامه‌های نامزدهای انتخابات را بدانند و برای بهبود شرایط امیدوار باشند.

مولوی عبدالواحد یادگاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نامزدهای انتخابات با توجه‌ به شرایط زندگی مردم، برنامه‌های خود را بازگو کنند تا مردم انتخاب درست را تشخیص دهند.

وی افزود: مردم با دانستن برنامه‌های نامزدها انتخاب می‌کنند، باید برنامه‌های آنان به گوش مردم و افکار عمومی برسد و مردم خود نیز بهترین انتخاب را تشخیص می‌دهند.

وی گفت: رئیس‌جمهور باید به اهداف کشور پایبند باشد و برای رسیدن به آنها تلاش کند رئیس‌جمهور شهید ما به‌خوبی ویژگی‌های شاخص را تعریف کرد.

مولوی یادگاری تصریح کرد: رئیس‌جمهور شهید ایران الگوی اخلاقی است که می‌توانیم با ملاک قراردادن ایشان به انتخاب اصلح بپردازیم. او انتظارات مردم از رئیس‌جمهور و دولت را افزایش داد و مردم انتظار دارند منتخب مردم همچون شهید رئیسی خادم مردم باشد.

این عالم اهل‌تسنن در خصوص ویژگی‌های رئیس‌جمهور از نگاه رهبری بیان کرد: رئیس‌جمهور باید اصلح باشد و کشور به یک رئیس‌جمهور فعال، پُر کار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد.

وی افزود: نامزدهای انتخابات به‌جای تخریب یکدیگر به تشریح جامع برنامه‌های خود بپردازند تا مردم باید برای بهتر شدن اوضاع کشور امیدوار شوند.

مولوی یادگاری عنوان کرد: هر رأی ملت ایران خاری به چشم دشمنان انقلاب اسلامی است و ملت ایران با یاری خداوند و همبستگی و اتحاد خود چون همیشه به بدخواهان جمهوری اسلامی ایران اثبات خواهد کرد پشتیبان رهبری و نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی گفت: توطئه و دسیسه‌های دشمن برای ملت ایران واضح است و همان‌طور که در تمامی صحنه‌ها حامی رهبر و نظام بوده‌اند در هشتم تیرماه نیز با مشارکت بالا در انتخابات بار دیگر اقتدار و محبوبیت نظام جمهوری اسلامی را اثبات خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha