• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403040804793
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

دعوت علمای اهل سنت به مشارکت در انتخابات

دعوت علمای اهل سنت به مشارکت در انتخابات

ایسنا/سیستان و بلوچستان جمعی از علمای اهل سنت سراوان ضمن دعوت از آحاد مردم به مشارکت در انتخابات، حضور حداکثری پای صندوق‌های‌ رأی را نشانه اتحاد ملت ایران دانستند.

 جمعی از علمای اهل سنت سراوان از اقشار مختلف مردم ایران دعوت کردند تا امروز هشتم تیرماه که چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است حضور حداکثری داشته باشند تا این حضور تیری بر چشم بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

مشارکت قوی مردم مشتی بر دهان دشمنان است

رحیم بخش هونگ زهی مدرس دارالعلوم زنگیان در گفت وگو با ایسنا از اقوام و مذاهب مختلف به ویژه قوم بلوچ در سیستان و بلوچستان دعوت کرد تا با حضور پرشور و حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند.

وی افزود: حضور در انتخابات و رأی دادن که تقریبا به طور میانگین هر سال در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود یک امر شرعی است که باید پرشور برگزار شود.

مدرس دارالعلوم زنگیان خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود مردم فردی را انتخاب کنند که اصلح و جامع الخطاب باشد تا بتواند با برنامه‌ریزی دقیق مشکلات مردم را مرتفع سازد.

هونگ زهی تصریح کرد: انتخابات با مشارکت قوی مردم و انتخاب فرد اصلح مشتی محکم بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نشانه اتحاد مسلمانان است.

حل مشکلات در گرو انتخاب فرد اصلح

مولوی محمد عیسی حبیب زاده امام جمعه روستای کلوگان بخش هیدوچ نیز بیان کرد: انتخابات یک امر ضروری است و تمامی مردم باید به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنند.

وی از مردم خواست تا از ساعات اولیه صبح در پای صندوق های رای حضور داشته باشند، افزود: امیدوار هستیم فردی که به عنوان فرد اصلح انتخاب می‌شود بتواند بر مشکلات مردم توجه ویژه داشته باشد و عدالت خواه باشد.

مشارکت حداکثری برای داشتن دولت قوی

مولوی پیر محمد شهلی بر از علمای اهل سنت سراوان نیز بیان کرد: وعده ماه مردم بلوچ سراوانی امروز هشتم تیرماه در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب رئیس جمهور برای دوره چهاردهم است.

وی افزود: همه ما از زن و مرد، پیرو جوان، مسلمان و غیر مسلمان امروز در پای صندوق‌های رأی حضور خواهیم یافت و به کوری چشم دشمنان حضور پرشور خواهیم داشت.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: برای سربلندی و عزت ایران اسلامی و برای انتخاب یک فرد اصلح و برای داشتن دولت قوی مشارکت حداکثری خواهیم داشت و هر یک رأی ما تیری بر چشم دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخابات صحنه به نمایش گذاشتن اتحاد مردم ایران اسلامی است، گفت: به مردم توصیه می‌شود فردی را در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند که شجاع باشد،‌ از حق مردم دفاع کند و مقابل دشمنان سر خم نکند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha