• چهارشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403032315358
  • خبرنگار : 71610

در واکنش به تمدید قانون معافیت «حریدی‌ها»

خانواده‌های سربازان اشغالگر از آنها خواستند سلاح را زمین بگذارند و به خانه برگردند

خانواده‌های سربازان اشغالگر از آنها خواستند سلاح را زمین بگذارند و به خانه برگردند

خانواده‌های سربازان صهیونیست درگیر در جنگ غزه در واکنش به تمدید قانون معافیت «حریدی‌ها» از خدمت نظامی، تهدید به بازگرداندن فرزندان خود از جنگ و زمین گذاشتن سلاح کردند.

به گزارش ایسنا، خانواده‌های صدها سرباز صهیونیستی درگیر در جنگ غزه در پیامی به «یوآو گالانت» وزیر جنگ و «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به تمدید قانون معافیت حریدی‌ها (یهودیان ارتدکس) از خدمت وظیفه اعتراض کردند.

روزنامه «هاآرتص» در این باره گزارش داد: در پیام خانواده‌های سربازان به گالانت و هالوی آمده است: «ما دیگر از جنگ در غزه حمایت نخواهیم کرد.

در این پیام همچنین عنوان شده است: به فرزندان سربازمان اعلام می‌کنیم که باید در اسرع وقت جنگ را متوقف کنند، سلاح‌هایشان را زمین بگذارند و به خانه بازگردند.

این خانواده‌ها در ادامه تاکید کردند: این عاقلانه نیست در شرایطی که سربازان شجاع جانشان را از دست می‌دهند، چنین قانونی تصویب شود.

خانواده‌های سربازان رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که کابینه نتانیاهو به ساکنان سرزمین‌های اشغالی خیانت کرده و برای بقای سیاسی خود به جان سربازان اهمیتی نمی‌دهد.

هیئت عمومی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بامداد سه‌شنبه قانون معافیت حریدی‌ها از خدمت وظیفه در ارتش را تمدید کرد.

پس از اینکه هیئت عمومی کنست با تمدید قانون جذب نیرو که در کنست قبلی در اولین قرائت تصویب شده بود، موافقت کرد، اکنون این پیش‌نویس به کمیته روابط خارجی و امنیت ارجاع خواهد شد.

جریان‌های حریدی که نزدیک به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن از صهیونیست‌ها را شامل می‌شوند، در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و کابینه نماینده دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۳ ۲۰:۵۷

بهتر،است حرف،پدر،ومادر را گوش دهید واز دسایس اهریمنانه و،آتش افروز،که امنیت جهانی را به مخاطره و فاجعه،جدی سوق،می‌دهد اجتناب وتحریم پیشه،گیرید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۳ ۲۲:۴۰

آفففرین مثل بچه های خوب به حرف پدورمادرتون گوش بدین برگردین خونه این قبری که بالا سرش گریه میکنین توش خبری نیست اخرشم خودتونو توش گور به گور میکنن ان شااله

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۲:۰۴

آفرین پسر و دخترای بد.زود برگردید خونه تا سقط نشدید

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۰:۱۹

خدا کنه سرنگون بشه ... این رژیم نسل کش اونم از درون پوسیده بشه ،، و ریشه ی ظلم خشک بشه ....

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۵ ۰۰:۱۷

دیگه بخششی در کار نیست سنت الهی بر نابودی این قوم فاسق ظالم است

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۲:۲۲

اگر صهیونیستها یک جوعقل داشته باشند بکلی سلاح زمین میگدارندشایدحکومت عدل الهی برای انهاارزش قائل شود وانهاراببخشد درغیر این صورتم خودشان وهم خانوادهایشان رابادست خود نابود میکنند لذابزودی زود حکومت عدل علی درسراسرجهان حکم فرماخواهدشدوپرچم دین مبین اسلام درجهان طنین انداز خواهدشداین خواسته جوانان آزادیخواه جهان است

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۵:۵۱

قابل توجه ، رژیم موقت صهیونسیتی از درون پوسیده شده و در حال محو شدن پیش می رود ، به دلیل اینکه جنایات زیادی مرتکب شده ازجمله قتل عام زنان و کودکان فلسطین غزه مظلوم و مقاوم.

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۶:۰۱

آره بهترین کار هست اسلحه را بزارند زمین

avatar
۱۴۰۳-۰۳-۲۴ ۰۸:۵۶

بگذارید بروند به سربازی وجانشان را برای منافع بایدن وسرمایه داران انگلیسی آمریکایی که بخاطر نفت وگاز جنگ را ادامه میدهند فدا کنند

avatar

خداوندا ریشه صهیونیست ها را کاملا بخشکان