• شنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031911969
  • خبرنگار : 50187

معاون قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی:

جنوب استان کرمان اولویت اول برای محرومیت‌زدایی است

جنوب استان کرمان اولویت اول برای محرومیت‌زدایی است

ایسنا/کرمان معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: جنوب استان کرمان اولویت اول برای ما در بحث محرومیت‌زدایی است و ۷۳۹۵ سری جهیزیه در این مناطق توسط سپاه پاسداران توزیع شده است.

سردار سیدضیاء‌الدین حزنی صبح امروز ۱۹ خردادماه‌ در مراسم توزیع ۵۰۰ دستگاه کولر گازی بین نیازمندان جنوب استان کرمان با محوریت شهرستان کهنوج اظهار کرد: ایستادگی در برابر زورگو و حمایت از محرومان دو اصل مهم است.

وی در ادامه بیان کرد: جنوب استان کرمان اولویت اول برای ما در بحث محرومیت‌زدایی است و ۷۳۹۵ سری جهیزیه در این مناطق توسط سپاه پاسداران توزیع شده و ۵۱۰۰ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین شده است.

حزنی بر افزایش اهدای جهیزیه به زوج‌های محروم تاکید کرد و گفت: برای افزایش ازدواج و کاهش طلاق باید توزیع جهیزیه و برگزاری ازدواج آسان را ترویج کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: کولرهای گازی برای مردم جنوب استان کرمان توسط سپاه پاسداران با کمک کمیته امداد خمینی (ره) تهیه شده و همه نیازهای کولرگازی در جنوب استان کرمان را برطرف می‌کنیم.

وی اظهار کرد: ۴۰۰۰ نفر در لیست دریافت کولر گازی در جنوب استان کرمان داریم و بایستی تعمیر رایگان کولرهای کهنه و تحویل آن به مالکان انجام شود.

حزنی با تاکید بر اینکه رسیدگی به امور زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست مورد سفارش مقام معظم هبری است، افزود: ۱۵۰۰ زن بدسرپرست و بی‌سرپرست در جنوب استان کرمان داریم که باید چرخ خیاطی و یا سایر لوازم موردنیاز برای ایجاد اشتغال در اختیار آنها قرار داده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: نباید انتظار داشته باشیم فردی از خارج کشور برای رفع مشکل بیکاری ما بیاید، بلکه خودمان باید این مشکل را رفع کنیم.

حزنی با اشاره به اینکه هنوز نتوانسته‌ایم رضایت مردم را جذب کنیم، تصریح کرد: جای گلایه از بعضی‌ها نیست که هماهنگ هستند یا نیستند، بلکه باید سرمان را پایین بیاوریم و کارمان را انجام دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران اظهار کرد: هر فردی که امروز در هر مسئولیتی است و بخواهد رضایت آدم‌های ضعیف و مستضعف را کسب کند، مانند شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌شود.

وی از انعقاد قرارداد جدید با سپاه استان کرمان به منظور اجرای پروژه‌ها خبر داد و گفت: سهم شهرستان‌ها باید مشخص شود تا مردم بدانند از این قرارداد چه چیزی عایدشان می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha