• جمعه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403031107343
  • خبرنگار : 50200

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مصوبات و دستورات رئیس جمهور شهید در استان پیگیری و اجرا شود

مصوبات و دستورات رئیس جمهور شهید در استان پیگیری و اجرا شود

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن اشاره به آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید به دیار علویان، خطاب به مسئولان و مدیران تاکید کرد: پاسخ نامه‌های مردم به رئیس جمهوری داده شود و نیز مصوبات و دستورات آیت‌الله رئیسی در مازندران از سوی متولیان به صورت جدی پیگیری و اجرا شود.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه گل سرسبد تمام ویژگی‌های انسانی و الهی، تقواست، گفت: اگر تقوا داشته باشیم کار خطایی نمی‌کنیم و تماما خدمتگزار خواهیم بود؛ تقوا یعنی در صحنه‌ای که خدا می‌خواهد، حاضر باشیم و جایی که خدا منع کرد، حضور نداشته باشیم.

محمدی لائینی ضمن اشاره به آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید به مازندران، گفت: مسئولان پاسخ نامه‌هایی که مردم در سفر اخیر تقدیم رئیس جمهور شهید و هیات همراه کردند را بدهند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در سفر اخیر خود دستوراتی دادند، افزود: لازم است اوامر این شهید راه خدمت بر زمین نمانده و مسئولان آبروی رئیس جمهور را با عملی کردن آن دستورات حفظ کنند؛ باید استاندار و مسئولان در تحقق آن وعده‌ها کوشا باشند.

خطیب و امام جمعه ساری با اشاره به شروع به‌کار مجلس دوازدهم و بیانات رهبری به مجلس جدید، یادآور شد: انتظار داریم نسخه رهبری برای مجلس عملی و توصیه‌‎های ایشان جدی گرفته شود و باید مجلس جدید با متانت، تدبر، تعقل و اندیشه بیشتر و بهتر به دنبال مصوبات درخور و شایسته باشد.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه مجلس وقت خود را صرف مصوبات بیهوده نظیر تعطیلی شنبه نکند، گفت: اینها درد اصلی ملت نیست و مجلس باید دردهای ملت را شناسایی و حل و فصل کند.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، از روز جهانی محیط زیست یاد و خاطرنشان کرد: مازندران از نظر محیط زیست مورد توجه دنیاست و حساسیت‌های خاص خود را دارد، انتظار داریم سربازان و متولیان و مدیران و مسئولان محیط زیست به مازندران توجه جدی‌تری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام راحل به واقع روح خدا در کالبد انسان معاصر بودند، این مرد بزرگ تا واپسین نفس دغدغه انقلاب را داشته و خطر دشمنان را به خوبی درک کرده بودند و این امانت بزرگ را به مردم سپردند و آگاه بودند که مردم امانت وی را حفظ می‌کنند.

این عضو خبرگان رهبری، ۱۵ خرداد را به تعبیر حضرت امام خمینی(ره)، مبداء تاریخ جدید معرفی و اظهار کرد: شهدای ۱۵ خرداد پیشکسوت کاروان شهدا هستند و حق زیادی بر گردن همه ما دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha