• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403040805487
  • خبرنگار : 50616

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

حاجی‌پور: رئیس‌جمهور منتخب مردم، ادامه دهنده برنامه‌های شهید جمهور باشد

حاجی‌پور: رئیس‌جمهور منتخب مردم، ادامه دهنده برنامه‌های شهید جمهور باشد

ایسنا/مازندران نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی ابراز امیداوری کرد، رئیس جمهوری چهاردهم ملت ایران، باید ادامه دهنده برنامه‌های اجرایی آیت الله رئیسی رییس جمهور شهید ومطابق آنچه که در برنامه هفتم توسعه کشور آماده است، قدم بردارد.

رضا حاجی پور۸ تیرماه در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رای در مسجد امام رضا(ع) آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت، شرایط کشور به لحاظ اقتصادی و مردم از نظر معیشتی در وضعیت سختی قرار دارند و باید این شرایط سخت با تسهیلگری‌هایی که دولت چهاردهم ایجاد خواهد کرد، برای مردم قابل لمس شود.

وی افزود: مجلس جدید هم قطعا همراه دولت چهاردهم خواهد بود تا با هم افزایی و همکاری بیشتر بتوانیم دغدغه های مردم را درحوزه های مختلف کاهش بدهیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، حضور مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در شهرهای مختلف پرشور ارزیابی کرد و ادامه داد، حضور حداکثری مردم فرصتی برای نمایش اقتدار، امنیت، عزت، آرامش و پیشرفت، برای ایران، برای ایرانی مقتدر و آباد است که بازهم مردم با درک درست و به هنگام در صحنه حاضر شدند.

حاجی پور اضافه کرد، مردم ما با الهام‌گیری از منویات رهبری در شرایطی که کشور ما درمواجهه با آماج هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان خارجی قرار گرفته است، یک بار دیگر اتحاد و همدلی خودشان را به نمایش گذاشتند و امیدواریم هر فردی که به عنوان منتخب مردم به عنوان رئیس‌جمهور دولت چهارم شده است، ادامه دهنده برنامه‌های مردم پسند آیت‌الله رئیسی رییس جمهور شهید باشد.

وی ادامه داد: مشارکت شورآفرین ملت ایران و مردم شریف مازندران و شهرستان آمل در انتخابات ریاست جمهوری، تصویری شکوهمند از نشاط و پویایی انقلاب اسلامی ایرانیان غیور در پیش چشم جهانیان به نمایش درآمد که قطعا با انتخاب صحیح و اصلح می‌توان برای ایرانی شکوهمند گام‌های موثری و امید بخشی را برداشت.

نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی، حضور آگاهانه، مسئولانه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را حق قانونی، مؤثر و تعیین‌کننده آنان درتعیین سرنوشت خود وکشور بیان کرد و گفت: این حضور متعهدانه همه شهروندان باعث افزایش سرعت حرکت کشور در مسیر رشد و تعالی به سوی قله‌های بلند تمدن نوین اسلامی، حفظ اتحاد ملت و دولت، تثبیت اقتدار ملی می شود که خالصانه در راه خدمت به مردم و اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی گام می‌نهد.

حاجی پور یادآورشد، جدای از اینکه چه فردی با آرای مردم انتخاب خواهد شد، اما مردم و ملت بزرگ ایران در نهایت برنده واقعی این انتخابات هستند و امیدارم هم دولت و مجلس جدید قدردان این حضور و پشتیبانی مردم با ارائه خدمات درخور شان آنها باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha