• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403040805400
  • خبرنگار : 50201

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

انتظار نوشهری‌ها از رئیس جمهور توجه به مطالبات مردم است

انتظار نوشهری‌ها از رئیس جمهور توجه به مطالبات مردم است

ایسنا/مازندران مردم نوشهر با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم حضور گسترده هموطنان در پای صندوق‌ها برای حفظ وحدت و اقتدار نظام از رئیس‌جمهور آینده خواستند تا به نیازهای مردم توجه ویژه داشته باشد.

علی محبی که به اتفاق همسر و فرزند چندماهه خود در پای صندوق‌ رای حاضر شده بود شرکت در انتخابات را مظهر جمهوریت نظام دانست و گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند زیرا انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: انتخابات و انتخاب یک فرد اصلح به رفع مشکلات جامعه کمک می‌کند و بنابراین باید انتخابی درست داشته باشیم.

این دوره برای ایران قوی رای می‌دهم

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی دیگر شهروند نوشهری نیز با بیان اینکه این دوره به خاطر ایران قوی رای می‌دهم، یادآور شد: گاهی اوقات ما حزبی عمل می‌کنیم اما زمانی در شرایطی قرار می‌گیریم که به عنوان یک شهروند آگاه در ایرانی که زندگی می‌کنیم باید تصمیم بگیریم چه نقشی ایفا کنیم.

حسین نوری شیرازی دیگر شهروند نوشهر و به عنوان یک جانباز قطع نخاعی با اشاره به اینکه به فرموده رهبر عزیزمان حضور ما در این انتخابات باعث قوت و قدرت ایران اسلامی خواهد شد، اظهار کرد: بر همه واجب و مسلم است که در این انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر ملاک‌ها تاکید فرموده‌اند، افزود: باید سعی کنیم آنچه خیر، صلاح و اصلح‌تر است را در راستای عمران و آبادانی کشور انتخاب کنیم و رای دهیم.

این شهروند نوشهری با بیان اینکه مشکلات هست اما با حضور پرشور باید در رای‌گیری شرکت کنیم، خاطرنشان کرد: در دنیا ما را در قله می‌بینند و اگر الان درجا بزنیم و انتخاب اصلح نداشته باشیم تاثیری منفی خواهد داشت.

نوری شیرازی ادامه داد: بعد از شهادت دکتر رئیسی باید بیشتر از گذشته تبعیت داشته باشیم و آنچه اصلح است را انتخاب کنیم.

در ادامه یک شهروند اهل اصفهان که با همسر خود به عنوان مسافر در نوشهر بسر می‌برد با حضور در پای صندوق‌های رای نوشهر گفت: همه ما موظف هستیم در انتخابات شرکت کنیم زیرا یک وظیفه ملی و شرعی است.

وی گفت: از همه مردم می‌خواهم حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند زیرا نظام ما بر اساس دموکراسی است و باید با انتخابی درست به بهترین گزینه رای دهیم تا به رشد و تعالی کشور کمک کنیم.

شهروند دیگر نوشهری که نخواست نامش فاش شود و به اتفاق خانواده خود در انتخابات شرکت کرده بود نیز گفت: حضور ما بسیار مهم است زیرا انتخابات برای امنیت کشور بسیار اهمیت دارد و اینکه چه کسی رئیس‌جمهور شود هم بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه همسر این شهروند نیز بیان کرد: امروز مهم‌ترین وظیفه همه ما حضور در انتخابات است و اینکه چه شخصی رئیس‌جمهور شود برای آینده  کشور بسیار مهم است و از همه دوستان و هم‌وطنان می‌خواهم برای حفظ اقتدار و امنیت کشور در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

سعید یزدانی نیز به عنوان کارشناس جامعه‌شناسی که با همسر خود در پای صندوق رای حاضر شده بود در گفت‌وگویی اظهار کرد: انتخابات سخن مردم با حاکمیت و نظام است و صندوق‌های رای زبان مردم هستند و می‌گویند مردم چه می‌خواهند.

وی افزود: هر کسی که انتخاب می‌شود نماینده مردم برای یک دوره چهار ساله است بنابراین باید صدای مردم را از صندوق‌های رای بشنود و بداند که نیاز مردم چه هست.

یزدانی خاطرنشان کرد: آنچه که انگیزه و داشته مردم است اگر با انگیزه منتخبان یک جا قرار گیرد آینده خوبی در انتظار نظام و حاکمیت خواهد بود.

وی گفت: امروز مهم‌ترین خواسته مردم معشیت و دموکراسی است بنابراین آن کسی که رای می‌آورد باید همه تلاش خود را برای تحقق این امر بگذارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha