• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403040805516
  • خبرنگار : 50618

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

بازدید استاندار مازندران از شعب اخذ رای مناطق سیل زده

بازدید استاندار مازندران از شعب اخذ رای مناطق سیل زده

ایسنا/مازندران استاندار با حضور در مسجد زیراب شهرستان سوادکوه از مناطق سیل زده بازدید کرد و گفت: بسترهای لازم برای اخذ رای فراهم شد و شعب روستایی ما نیز در امنیت کامل در حال فعالیت هستند.

استاندار مازندران ۸ تیرماه در بازدید از شعبات اخذ رای در استان به خبرنگاران گفت: در طول تاریخ تنها انتخابات زودهنگام را در ریاست‌جمهودی دوران شهید رجایی، مقام معظم رهبری و امروز در فقدان شهید رییسی داشته‌ایم.

یوسف نوری با بیان این که عملگرایی براساس آموزه‌های ناب در دورانی که علوم مبتنی بر دانش غرب است کم اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: در دوران ما فقدان تبعیت از شعارهای ناب وجود دارد. اگر امروز رهبری توانست راه امام را ادامه دهد به دلیل بهره‌گیری از آموزه‌های امام و انقلاب است.

وی افزود: امروز انتخابات ناگهانی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در حال انجام است و بالندگی انقلاب به گونه‌ای بود که این شهادت نه‌تنها خللی ایجاد نکرد؛ بلکه باعث تقویت مبانی انقلاب شد.

نوری با اشاره به سخنان رهبری اظهار کرد: ایران به فرموده رهبری جمهوری اسلامی قوام و عزت خود را از حضور مردم گرفته که اجرای انتخابات از شئون آن است.

استاندار مازندران با بیان این که بستر انتخابات استان به خوبی فراهم شده گفت: با تعهد و اخلاصی که مردم مازندران داشتند، به خوبی وارد صحنه شدند و این کار جز با روحیه جهادی و همکاری امکان‌پذیر نبود.

بازدید استاندار مازندران از شعب اخذ رای مناطق سیل زده

این مسئول با بیان اینکه ۵۵ درصد شعب اخذ رای ما روستایی است و سیل در روستاهای و مناطق بالادست سبب شد برخی ظرفیت‌ها را از دست بدهیم، تصریح کرد: باوجود آن که همکاران ما تمام تلاش خود را برای بازگشایی مسیرها دارند تدابیر امنیتی لازم اتخاذ و به نمایندگان کاندیداها اعلام شده‌است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه بیش از ۶۸۰ شعبه اخذ رای سیار داریم که در حال انجام وظیفه هستند، یادآور شد:  انتخابات هزینه بسیاری دارد و در راستای ادای امانت، تمام دولت به‌ویژه وزیر کشور تاکید بر نبود سوگیری داشته‌اند و هر کاندید جایگاه خود را دارد.

نوری به عملکرد دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت در طول این مدت افزون بر اعتبارات عادی تنها برای این استان ۳۳ هزار میلیارد تومان غیر از تسهیلات اختصاص داده که نتیجه مدیریت درست است.

استاندار با حضور در مسجد زیراب شهرستان سوادکوه از مناطق سیل زده بازدید کرد و گفت: بسترهای لازم برای اخذ رای فراهم شد و شعب روستایی ما نیز در امنیت کامل در حال فعالیت هستند.

این مسئول درباره صندوق‌های اخذ رای مناطق سیل‌زده گفت: با وجود دشواری، همکاران با استفاده از راه‌های جایگزین خدمات لازم را ارائه دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha