• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403031006914
  • منبع : نمایندگی مازندران

رئیس کانون خادمیاران رضوی مازندران مطرح کرد؛

تراز ریاست جمهوری با منش اخلاقی شهید رئیسی به اوج رسید

تراز ریاست جمهوری با منش اخلاقی شهید رئیسی به اوج رسید

ایسنا/مازندران رئیس کانون خادمیاران رضوی استان مازندران با اشاره به خصلت ارزشی، مظلومانه، متواضعانه و بی‌حاشیه آیت‌الله شهید رئیسی در عرصه خدمت، گفت: شهید رئیسی با این منش تراز ریاست جمهوری را به اوج رساند و انتظارات مردم از رئیس جمهور بعدی ادامه راه خدماتی این شهید بزرگوار است.

محمداسماعیل امامزاده در آیین بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و یاران شهیدش با اشاره به اجرای بالغ بر ۱۰۰ برنامه بعد از  انتشار خبر شهادت رئیس جمهور از سوی کانون‌های خدمات رضوی دیار علویان گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی حق بزرگی به لحاظ ارائه خدمات صادقانه بر گردن مردم به ویژه مجموعه شبکه خادمیاران رضوی من جمله مازندران با بیشترین خادمیار رضوی را دارد.

مسئول کانون‌های خادمیاران رضوی مازندران با اشاره به توصیفات مقام معظم رهبری در مورد رئیس جمهور شهید افزود: در وصف این شهید خدمت، همین بس که مقام معظم رهبری خصوصیاتی را وصف کردند که درباره کمتر شهیدی از انقلاب یاد شده است.

وی گفت: ماجرای حیات و شهادت آیت الله رئیسی مشابه زندگی و شهادت شهید مظلوم بهشتی، سرشار از خصوصیاتی چون سعه صدر بیکران بود که در اوج اتهام زنی به وی، این شهید منشاء خدمات شایان بود و مردم آن را بخوبی درک کردند.

رئیس کانون خادمیاران رضوی استان مازندران ادامه داد: خصلت ارزشی، مظلومانه، متواضعانه و بی‌حاشیه آیت الله شهید رئیسی در خدمت‌رسانی به حدی جلوه‌گر بود که در یکی از مناظرات انتخاباتی بیان کرد؛ اگر با این اتهامات، مردم بیشتر مورد لطف و خدمت قرار می‌گیرند با عمق جان همه اتهامات را می‌پذیرم.

امامزاده افزود: شهید رئیسی با این منش تراز ریاست جمهوری را به اوج رساند و انتظارات مردم از رئیس جمهور بعدی ادامه راه خدماتی این شهید بزرگوار است.

وی ابراز امیدواری کرد تا این روش و منش آیت الله رئیسی در راه خدمت به مردم خاصه مستضعفین برای روئسای جمهور بعدی و مسئولان ملاک عمل قرار گیرد.

تراز ریاست جمهوری با منش اخلاقی شهید رئیسی به اوج رسید

سیدعباس حسینی نژاد، دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان ساری، همچنین در حاشیه این مراسم گفت: خادمیاران رضوی در مراسمی بزرگداشت شهدای خدمت در کانون‌های محلی و عمومی حضور پیدا کرده و یاد و خاطره شهدای خدمت را زنده نگه داشتند.

همچنین حجت الاسلام ایمان خجسته‌فر از سخنران مراسم گفت : شهید خادم الرضا(ع) رئیسی حق بزرگی به گردن ما خادمیاران دارند چراکه طرح جذب خادمیاران رضوی از طرح‌هایی بود که در زمان ریاست تولیت این شهید اجرا شد.

به گزارش ایسنا، شایان ذکر است، آئین بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و خدمتگزار و یاران شهیدش با حضور مردم و  خادمیاران رضوی مرکز مازندران با قرائت قرآن کریم توسط خادمیار رضوی، مرثیه سرایی، سینه زنی، سخنرانی و اقامه نماز جماعت در مسجد حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) جنوب شهر ساری برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha