• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403040704262
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیر مخابرات منطقه مازندران خبرداد

پایداری شبکه ارتباطی مخابرات مازندران در پی بارندگی‌های اخیر

پایداری شبکه ارتباطی مخابرات مازندران در پی بارندگی‌های اخیر

ایسنا/مازندران مدیر مخابرات منطقه مازندران با اشاره به بارش‌های سیل‌آسای روزهای اخیر و هشدارهای هواشناسی گفت: شبکه ارتباطی مخابرات مازندران در مناطق سیل‌زده استان، پایدار و با هماهنگی بین بخش‌های فنی و پشتیبانی، ارتباطات ثابت، دیتا و سیار، به‌صورت عادی برقرار است .

به گزارش ایسنا، علی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران، از پایداری شبکه مخابراتی در استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار قرمز هواشناسی و تلاش شبانه‌روزی همکاران، با اعمال تمهیدات لازم برای رفع اختلال در استان مازندران تیم‌های فنی، پشتیبانی و نگهداری مخابرات در آماده‌باش کامل قرار گرفتند .

وی افزود: با توجه به وقوع بارندگی‌های شدید در روزهای اخیر و وارد شدن آسیب‌هایی به برخی از خطوط ارتباطی، با تلاش پرسنل فنی مخابرات مازندران، ارتباطات در وضعیت پایدار و نرمال است.

 مدیر مخابرات منطقه مازندران یادآور شد: با توجه به ضرورت پایداری ارتباط مخابراتی در مواقع حساس و بحرانی و با در نظر گرفتن مسیرهای جایگزین در زمان‌های بحرانی، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در این حوزه، وضعیت ارتباطات مخابراتی مناطق سیل‌زده پایدار است .

این مسئول تصریح کرد: کادر فنی مخابرات استان برای رفع خرابی احتمالی شبکه فیبر نوری و انتقال، با توجه به فاصله جغرافیایی شهرهای استان به‌منظور واکنش سریع و بهنگام، و تأمین و آماده سازی دیزل‌ژنراتورهای سیار و موتورهای برق ، با هدف استمرار فعالیت مراکز مخابراتی و سایت‌های همراه اول در شرایط قطعی برق، و همچنین سناریوهای توزیع دیزل ژنراتورها و BTS ‌های سیار و تأمین پمپ‌های تخلیه آب در مواقع ضروری نیز در دستور کار معاونت‌های مربوطه قرار گرفت .

نوروزی خاطرنشان کرد: این اطمینان را می‌دهیم که با وجود نیروهای کارآمد، متعهد و جهادگران عرصه ارتباطات در منطقه مازندران پایداری کامل شبکه برقرار خواهد بود .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۷ ۱۴:۲۱

هنوز حقوق های ماه گذشته و سنوات 2سال گذشته و حق لباس وسختی کار و حق مرخصیهای نرفته. 5سال گذشته رو نداد. همین آقا. میتونید بهش اعلام کنید ممنونم. کارگر شرکتی با 18سال سابقه کار در مخابرات آمل