• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403030906512
  • خبرنگار : 30147

در دولت سیزدهم اتفاق افتاد

شرکت نفت سبزوار در تعمیر میترهای بارگیری خودکفا شد

شرکت نفت سبزوار در تعمیر میترهای بارگیری خودکفا شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در تعمیر میترهای بارگیری با صرفه‌جویی ریالی حدود یک میلیارد خودکفا شده است.

حمید مظفری‌نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات انجام‌شده در دولت سیزدهم اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تأمین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را برعهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نسبت به تعمیر ۸۱ برد کانتر وگا ۱ با همت واحد مهندسی منطقه سبزوار و انجام تعمیرات برای ۱۱ منطقه نفتی دیگر توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار اقدام شده است.

وی با تأکید بر ارتقاء دانش ایمنی کارکنان، پرسنل مجاری عرضه سوخت و ناوگان حمل ‌و نقل فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: در این راستا با برگزاری ۲۰۹۶ نفر ساعت دوره آموزشی زمینه ارتقاء دانش ایمنی کارکنان، پرسنل مجاری عرضه سوخت و ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی فراهم شد.

مظفری‌نژاد در ادامه به انجام ۷۷۰۰ بازدید میدانی از تمامی مجاری عرضه سوخت در راستای ارتقاء کیفیت در ارائه خدمات در سال گذشته اشاره کرد و گفت: رفع نقص ۱۵۰۰ دستگاه کارت‌خوان نازل و ۳۰۰ پین پد در کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند منطقه سبزوار در سال گذشته صورت گرفت.

وی از تخصیص بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید به خانوارهای روستایی غرب خراسان خبر داد و گفت: در راستای حمایت از بخش کشاورزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با تخصیص ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت به این بخش اقدام کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با اشاره به کشف ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان و بازگرداندن به چرخه توزیع سوخت در سال گذشته ابراز کرد: در این مدت بیش از ۳۵۰۰ دستگاه خودروی عمومی در منطقه سبزوار به‌صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند.

وی با اشاره به افزایش نواحی منطقه سبزوار به سه ناحیه مرکزی، بردسکن و جغتای در سال گذشته یادآور شد: تخصیص ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان، صرفه‌جویی در مصرف ۷۱ میلیون لیتر بنزین در منطقه سبزوار و صدور ۴ فقره موافقت اصولی احداث جایگاه و بهره‌برداری از یک نقطه عرضه از جمله اقدامات انجام‌شده در دولت سیزدهم در سال گذشته است.

مظفری‌نژاد گفت: در سال گذشته ۵ نقطه عرضه برای بهره‌برداری طرح کهاب آماده‌سازی شد و ۱۲ نقطه عرضه در دستور کار قرار دارد و منطقه سبزوار در تعمیر میترهای بارگیری با صرفه‌جویی ریالی حدود یک میلیارد خودکفا شده است.

وی با اشاره به کشف تخلف از تعداد ۲۸۶ قطعه کارت سوخت بنزین و نفت گاز با ۵۸۳ هزار و ۷۴۱ لیتر سوخت‌گیری از امضاء تفاهم‌نامه ۵ جانبه برای ارتقاء موزه نفت سبزوار مابین مرکز اسناد موزه‌های صنعت نفت، منطقه سبزوار، میراث فرهنگی، شهرداری و دانشگاه حکیم سبزواری خبر داد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha