• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403040805391
  • خبرنگار : 71533

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

صدر: برای تامین سلامت و امنیت انتخابات پیش‌بینی لازم انجام شده است

صدر: برای تامین سلامت و امنیت انتخابات پیش‌بینی لازم انجام شده است

رئیس ستادهای مردمی انتخاباتی مصطفی پورمحمدی‌ گفت: در کل کشور آنچه که گزارش داده شد نشان می‌دهد صندوق‌های رأی به قدر کافی تامین شده و خوشبختانه انتخابات به خوبی و با آرامش در حال انجام است.

سیدشهاب‌الدین صدر در گفت‌وگو با ایسنا درباره چگونگی روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: با توجه به بیانات رهبری انقلاب در دقایق آغازین اخذ رأی، این انتخابات برای آبرو و حیثیت ملت ما و جمهوری اسلامی مهم است.

وی افزود: از ساعات آغازین رأی‌گیری که به همراه حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی و به دعوت وزارت کشور به ستاد انتخابات کشور رفتم و در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفتم، می‌توانم بگویم مجموعأ تدارک خوبی در کل کشور از سوی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل انجام شده است.

رئیس ستادهای مردمی انتخاباتی پورمحمدی‌ یادآور شد: واجدان شرایط می‌توانند هم با شناسنامه و هم با کارت ملی رأی دهند. فرایند احراز هویت را هم مازاد بر وظایف خود فراهم کردند تا کارت ملی را با ثبت‌ احوال کنترل کنند که روند تسریع شود.

صدر ادامه داد: در کل کشور آنچه که گزارش داده شد نشان می‌داد صندوق‌های رأی به قدر کافی تامین شده و خوشبختانه انتخابات به خوبی و با آرامش در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت پورمحمدی‌ یادآور شد: از نظر تأمین سلامت و امنیت انتخابات نیز خوشبختانه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است. البته همه می‌دانیم که شیطنت‌هایی از سوی دشمنان کشور و ملت ما و افرادی که با مردم ما ضدیت دارند انجام می‌شود و توطئه‌هایی طراحی می‌کنند، اما با عنایت به گزارش‌ها، این توطئه‌ها و برنامه‌ها خنثی شده است.

وی تاکید کرد: مسلم است اگر این انتخابات با مشارکت بیشتر از دوره قبل برگزار شود برای مردم و نظام ما افتخار است که در زمان محدود و در پی حادثه‌ای که به شهادت رئیس‌جمهوری منجر شده، هم هیات‌های اجرایی و هم هیات‌های نظارت شکل گرفتند و کل فرایند انتخابات به‌خوبی پیش می‌رود.

صدر تصریح کرد: در حد چند ساعتی که هم در ستاد انتخابات کشور و هم در کنار روسای ستاد انتخاباتی نامزدهای دیگر بودم، مجموعاً مشخص شد اتفاق خاصی که ناشی از این باشد تخلف یا تقلبی صورت گرفته، مطرح نیست. انتخابات روند بسیار خوبی دارد و با آرامش جلو می‌رود. مردم ما هم با درایت و بصیرتی که دارند پای صندوق‌های رأی حاضر هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha