• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403030805094
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

ضرورت استمرار کارهای پژوهشی در حوزه ازدواج و تحکیم خانواده

ضرورت استمرار کارهای پژوهشی در حوزه ازدواج و تحکیم خانواده

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مصوبات جلسات باید با جدیت پیگیری شود، گفت: ازدواج، فرزندآوری و تحکیم خانواده یک دغدغه راهبردی است و مصوبات جلسه با توجه به اهمیت موضوع باید با جدیت توسط مسئولان پیگیری و به نتیجه برسد.

رضا شریفی امروز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با گرامیداشت یاد و نام شهیدان راه خدمت به ویژه شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان انقلابی ایشان اظهار کرد: مسئولان، مدیران بانک‌های خصوصی و همه دستگاه‌های متولی در راستای اجرای مصوبات این جلسه پیگیر باشند.

وی تصریح کرد: فضاسازی مناسب با توجه به ایام و مناسبت‌ها به خصوص توسط شهرداری ها استمرار یابد.

وی گفت: در برگزاری مراسمات سازمان ها و مجموعه های فرهنگی، دانشگاه و آموزش و پرورش و نهادهای مردمی هم کمک نمایند.

معاون استاندار با تاکید بر استمرار کارهای پژوهشی در حوزه ازدواج و تحکیم خانواده بیان کرد: همایشی با حضور مشاوران ازدواج جهت بررسی‌ بیشتر موضوعات برگزار شود.

شریفی اذعان کرد: قرار بود شهید جمهور چند روز قبل به استان سیستان و بلوچستان بیاید ما برای این حضور بسیار خوشحال و علاقمند بودیم زیرا افتتاحیه‌های خاصی قرار بود در سطح استان اتفاق بیفتد، اکنون نیز روح ایشان شاهد و ناظر عملکرد ما و شما است.

وی ادامه داد: نگه داشتن یاد و خاطره شهدا حائز اهمیت است و بهترین نوع زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا این است که در عمل پیرو این مسیر بوده و در وعده‌ها و حرفهایمان صادق باشیم.

معاون استاندار بیان کرد: روزی دوران خدمت و مسئولیت ما هم تمام خواهد شد، بس چه بهتر که گره گشای امور مسلمین و مردم باشیم.

شریفی با اشاره به اتفاقات تشییع شهدای اردیبهشت گفت: برخی‌ها برای حلالیت از این شهدا آمده بودند.

وی اذعان کرد: شهید امیرعبداللهیان یک وزیر انقلابی بود، شهدای پرواز اردیبهشت انسان‌های وارسته و بزرگی بودند و ما برای این نظام مقدس چنین انسانهای وارسته‌ای را از دست داده ایم.

معاون استاندار با مخاطب قرار دادن مسئولان گفت: ما مدیون این شهدا هستیم و باید به اندازه بضاعت در حد توانمان اجازه ندهیم شرمنده شهدا بشویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha