• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403030804915
  • خبرنگار : 50604

مسئول مرکز اردویی سپاه گلستان:

۲۵۰۰ گلستانی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

۲۵۰۰ گلستانی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

ایسنا/گلستان مسئول مرکز اردویی و راهیان نور سپاه نینوا گلستان از اعزام دو هزار و ۵۰۰ نفر از این استان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) برای شرکت در مراسم سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب خبر داد.

سیداحمد سادات حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: امسال ۲۵۰۰ نفر از مردم گلستان اعم از شیعه و سنی از تمام شهرهای گلستان برای شرکت در مراسم متمرکز بزرگداشت ارتحال امام معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به تهران اعزام می‌شوند.

سادات حسینی با اشاره به اینکه ۸۰۰ نفر از زائران گلستانی نیز در تاریخ دهم خرداد به اردوی راهیان نور غرب اعزام و از آنجا به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران  ملحق خواهند شد، افزود: این زائران از یادمان‌های سیران بند، مرز باشماق، دریاچه زریوار، تپه‌های الله اکبر، باشگاه افسران در کردستان و یادمان‌های بازی داراز، تنگه مرصاد، پادگان ابوذر، امامزاده اسحاق ابن احمد و پاوه در کرمانشاه دیدن خواهند کرد تا از نزدیک شاهد رشادت‌های شهدای این مناطق باشند.

مسئول مرکز اردویی و راهیان نور سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه در هر دستگاه اتوبوس، یک روحانی، مداح و راوی نیز حضور خواهند داشت، تصریح کرد: به منظور گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، با محوریت پایگاه بسیج و هیئت امنا مساجد در بیشتر شهرها و روستاهای استان مراسم بزرگداشت برگزار می شود.

سادات حسینی به اعزام ترکمن‌های گلستان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در تهران نیز اشاره کرد و افزود: ۲۰۰ نفر از برادران و خواهران ترکمن گلستان نیز در مراسم سالگرد امام حضور خواهند داشت.

وی با تاکید اینکه امام(ره) مهمتر از اینکه رهبری سیاسی داشته باشد یک شخصیت روحانی و ملکوتی بودند، گفت: عظمت کار امام را نسل جوان و نوجوان باید بدانند و هر دستگاهی که با جوان و نوجوان سروکار دارد در تبیین گفتمان امام و روشن کردن کار بزرگ امام اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha