• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403040604026
  • خبرنگار : 50604

قرارداد طرح گردشگری آشوراده امضا شد

قرارداد طرح گردشگری آشوراده امضا شد

ایسنا/گلستان قرارداد سرمایه‌گذاری اجرای طرح گردشگری آشوراده در حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان با شرکت سرمایه گذار امضاء شد.

 علی محمد زنگانه استاندار گلستان عصر چهارشنبه‌۶ تیر در این جلسه با اشاره به اخذ مجوزهای لازم برای محدوده ۲۲ هکتاری طرح جزیره آشوراده اظهار کرد: در راستای اجرای طرح گردشگری آشوراده مسیر طولانی را طی کردیم که توسعه زیر ساخت‌ها، علاج بخشی خلیج گرگان و تشکیل کارویژه‌هایی برای دسترسی بهتر اسکله بندرترکمن از جمله آنها است.

وی افزود: برای توجیه اقتصادی این پروژه سایت پشیبان در ساحل بندرترکمن به وسعت ۷۱ و نیم هکتار در اختیار سرمایه‌گذار داخل جزیره قرار می‌گیرد و موافقت اصولی آن نیز اخذ شده است.

زنگانه گفت: همکاری همه دلسوزان استان به ویژه شهید رئیسی، نماینده ولی فقیه در استان، قوه قضاییه، مجمع نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط شایسته تقدیر است و در واقع در این طرح نمادی از الگوی کار مشارکتی در استان شکل گرفت.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان نیز با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در مسیر تحقق طرح گردشگری آشوراده گفت: همواره بر این اعتقاد بوده و هستم که جزیره آشوراده می‌تواند محور جاذبه گلستان باشد و تلاش‌های شهید رئیسی در این مسیر موجب دلگرمی و امیدواری شد و ایشان در بازدید از جزیره بر پیگیری این طرح تاکید کردند.  

همچنین شامگاه سه شنبه ۵ تیر با حضور استاندار مجتمع فرهنگی ورزشی ایثارگران گلستان با اعتبار حدود ۹۰ میلیارد تومان در روستای توشن گرگان به بهره‌برداری رسید.

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: این مرکز ۱۳ سوئیت اقامتی و بخش‌هایی مانند کاردرمانی و فیزیوتراپی دارد و در ۴ طبقه بنا شده است. بهره‌برداری از قطعه ۱ کمربندی گرگان به سمت آق قلا به طول ۱۵ و نیم کیلومتر هم از طرح‌های دیگری بود که با حضور استاندار دیشب به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha