• چهارشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121611793
  • خبرنگار : 50652

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان عنوان کرد

ثبت و ضبط نقاط قوت و ضعف انتخابات، درسی مهم برای آینده

ثبت و ضبط نقاط قوت و ضعف انتخابات، درسی مهم برای آینده

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به چالش‌ها و سنگ‌اندازی‌های موجود در مسیر برگزاری انتخابات، گفت: با همت همه اعضا و دست‌اندرکاران، انتخاباتی صادقانه و بی‌طرف را رقم زدیم و این مساله ماموریت مهمی بود که با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

سیدعلی مهاجر ظهر امروز، ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در جلسه هماهنگی تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور معاونین سیاسی فرمانداری‌ها برگزار شد ضمن بیان تشکر از مسئولین برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در استان، اظهار کرد: با وجود جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن و نارضایتی‌های اقتصادی، مردم بصیر و موقعیت‌شناس گلستان با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای، رتبه پنجم کشور را به‌خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به چالش‌ها و سنگ‌اندازی‌های موجود در مسیر برگزاری انتخابات، گفت: با همت همه اعضا و دست‌اندرکاران، انتخاباتی صادقانه و بی‌طرف را رقم زدیم و این مساله ماموریت مهمی بود که با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان، انتخابات را حامل درس‌های مهمی دانست و عنوان کرد: این درس ها علاوه بر نقاط قوتی که موجب کسب رتبه‌های برتر استان در کشور شد نقاط ضعفی هم داشت که با رفع آن‌ها در آینده، انتخابات بهتری می‌توان رقم زد.

مهاجر برای برگزاری انتخابات‌های پرشور در آینده نیز گفت: لازم است امروز مرور فرایند انتخابات و ثبت و ضبط همه نقاط قوت و ضعف آن در سطح استان و شهرستان‌ها را برای دوره‌های بعد و احیانا کسانی که مسئولیت برگزاری انتخابات را به‌عهده خواهند گرفت را محل رجوع قرار دهیم تا در آینده انتخابات‌های بهتری برگزار شود.

وی با بیان اینکه قطعا موفقیت‌هایی که انتخابات استان در سطح کشور به‌دست آورد حاصل تلاش و پشتکار دلسوزانه و جهادی همه عوامل دست‌اندرکار بوده است، خاطرنشان کرد: تشکر و قدردانی از آن‌ها به نحو شایسته را وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha