• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402111713035
  • خبرنگار : 50560

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای ۳۲۳ نفر در قزوین

آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای ۳۲۳ نفر در قزوین

ایسنا/قزوین معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش برای استخدام ۳۲۳ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت‌بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز شده است.

سمانه مولاوردی‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش برای استخدام ۳۲۳ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت‌بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز شده و متقاضیان از روز دوشنبه مورخ ۱۶ بهمن‌ماه تا پایان وقت اداری روز ۲۳ بهمن‌ماه فرصت دارند که با مراجعه به نشانی اینترنتی www.hrtc.ir در این آزمون ثبت‌نام کنند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قزوین بیان کرد: مطابق قوانین و مقررات آزمون استخدامی کشور، جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، پدر، مادر، خواهر و برادر شهید، همسر و فرزندان و همچنین آزادگان دارای یک سال و بیش از یک سال اسارت مشمول سهمیه ۲۵ درصدی هستند.

وی تصریح کرد: فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت، فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد، رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها و درنهایت همسر و فرزندان رزمندگان باسابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها نیز از سهمیه ۵ درصدی برخوردار هستند. همچنین داوطلبان معلول با ارائه معرفی‌نامه از سازمان بهزیستی کشور مشمول استفاده از سه درصد سهمیه استخدامی قانون حمایت از معلولان هستند.

این مسئول گفت: بر اساس مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ۱۰ درصد به امتیاز آزمون کتبی و به همین میزان به ارزیابی تکمیلی برای حافظان قرآن دارای درجات یک تا ۳ برای تمام مشاغل لحاظ خواهد شد. در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اعضای متأهل و نیز هر فرزند ۲ درصد مجموعاً حداکثر تا ۱۰ درصد به امتیاز مکتسبه آزمون کتبی داوطلب اضافه می‌شود.

مولاوردیخانی در پایان خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.htcr.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ ۱۴۰۳ در مراکز استان‌ها و در صورت لزوم شهرستان‌ها برگزار می‌شود و ساعت شروع آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha