• پنجشنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402093021688
  • خبرنگار : 50039

دلجویی وزیر راه و شهرسازی از خانواده شهید خدمت راهداری گلستان

دلجویی وزیر راه و شهرسازی از خانواده شهید خدمت راهداری گلستان

ایسنا/گلستان وزیر راه و شهرسازی در آیینی از خانواده راهدار گلستانی جان‌باخته در حین خدمت تجلیل به عمل آورد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی عصر پنج‌شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ در آیینی برای تفقد و دلجویی از خانواده شهید خدمت راهداری گلستان با بیان اینکه تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران در سرما و گرما قابل تقدیر است، اظهار کرد: تلاش‌های ارزنده زنده‌یاد "یزدان کیانی‌فر" این راهدار تازه در گذشته گلستانی غیر قابل فراموش شدن است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه جان باختن این راهدار در حین خدمت نیز بسیار تاسف‌بار است، خاطرنشان کرد: همه تلاش وزارتخانه برای راهداران ارج نهادن به شان و جایگاه راهداران جان باخته است که نام آنها به عنوان "شهید خدمت" به ثبت برسد.

به گزارش ایسنا، "مهرداد بذرپاش" وزیر راه و شهرسازی و "داریوش امانی" رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور که به همراه هیئت دولت در یازدهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان گلستان سفر کرده است، با پدر زنده‌یاد "یزدان کیانی‌فر" دیدار و از وی دلجویی کرد.

وزیر راه و شهرسازی و مقامات عالی رتبه این وزارتخانه همزمان با سفر رئیس جمهور به گلستان سفر کرده و تعدادی از پروژه‌های حوزه راه و حمل و نقل استان را به طور متمرکز افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی تعدادی دیگر پروژه جدید را صادر کرد.

بهره‌برداری از تعریض و بهسازی محور آق‌قلا ـ بندر ترکمن و افتتاح و شروع عملیات اجرایی ۱۶۳ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و روستایی از برنامه‌های متمرکزی بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی و سایر مقامات این وزارتخانه برگزار شد.

اهدای نمادین کلاه ایمنی به ۵ موتورسوار گلستانی به‌منظور ارتقای فرهنگ رانندگی موتورسواران و کاهش تلفات جاده‌ای آنها، توسط وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم متمرکز افتتاح‌ها از دیگر برنامه‌های عالی‌ترین مقام وزارت بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha