• چهارشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402092216489
  • خبرنگار : 30147

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه:

همایش ملی پیوند آموزش با جامعه با حضور ۴۰۰ واحد دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

همایش ملی پیوند آموزش با جامعه با حضور  ۴۰۰ واحد دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه گفت: نخستین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه، سازمان‌ها و صنایع در این دانشگاه برگزار می‌شود.

محمد حاتمی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت هفته پژوهش نخستین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه، سازمان‌ها و صنایع در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش با هدف معرفی آخرین دستاوردهای پژوهشی ۴۰۰ واحد دانشگاهی آزاد کشور در حوزه علوم انسانی و تربیتی برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه افزود: تاکنون استقبال از این همایش به نحوی بوده که دو بار مدت ارسال مقالات تمدید شده است، همچنین تاکنون و از مجموع ۲۰۵ مقاله ارسالی به دبیرخانه، ۷۵ مقاله پذیرفته شده که ۳۹ مقاله به صورت ارائه و سخنرانی، ۲۸ مقاله در قالب پوستر و هشت مقاله به صورت چاپ در مجموعه مقالات این همایش مورد پذیرش هیات داوران قرار گرفته‌ است.

وی اظهار کرد: این مقالات در پایگاه علمی استنادی جهان اسلام (ISC) و پایگاه علمی سیویلیکا (CIVILIKA) قرار خواهند گرفت.

حاتمی به محورهای این همایش اشاره کرد و افزود: به‌روزرسانی و شایستگی نیروهای انسانی مورد نیاز سازمان‌ها و صنایع، چالش‌ها و فرصت‌های همکاری مؤسسات و نهادهای آموزشی با جامعه، سازمان‌ها و نیز صنایع، همسوسازی برنامه‌های درسی و آموزشی مؤسسات و نهادهای آموزشی متناسب با نیازهای جامعه، سازمان‌ها و صنایع، ایجاد بستر لازم برای همکاری مؤسسات و نهادهای آموزشی با سازمان‌ها و صنایع به منظور ارتقای مهارت‌آموزی نیروهای انسانی از جمله محورهای اصلی همایش است.

وی افزود: متاورس بستر مهارت‌آموزی، آموزش مجازی، یادگیری الکترونیکی، متاورس بستر مهارت آموزی نیروهای انسانی مورد نیاز سازمان‌ها و صنایع، نو بسترسازی و چند بسترسازی رشته‌های علمی در راستای پیوند آموزش با جامعه، سازمان‌ها و صنایع، مهاجرت رشته‌ای، مهارت‌آموزی و دانشکده‌های موضوعی در راستای پیوند آموزش با جامعه، سازمان‌ها و صنایع از دیگر محورهای همایش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha