• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402082418048
  • منبع : نمایندگی سمنان

تشدید نظارت‌ها بر واحدهای خدماتی و سرویس‌های بهداشتی استان سمنان

تشدید نظارت‌ها بر واحدهای خدماتی و سرویس‌های بهداشتی استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان از تشدید نظارت‌ها بر واحدهای خدماتی و سرویس‌های بهداشتی بین‌ راهی استان خبر داد.

امیر کرم‌زاده امروز (چهارشنبه، ۲۴ آبان ماه) در حاشیه بازدید یکی از واحدهای خدماتی بین راهی این استان با اشاره به اینکه استان سمنان در مسیر زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع) است، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون نظارت بر تأسیسات گردشگری، واحدهای خدماتی و سرویس‌های بهداشتی بین‌ راهی برای رفاه حال مسافران و زائران در دستور کار این اداره کل بوده است.

وی ادامه داد: اقداماتی شامل نصب تابلوهای سرویس بهداشتی در محورهای مواصلاتی، برچسب سامانه پاسخگویی به شکایت‌ها، تعویض شیرآلات و ... با هدف ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بین‌ راهی در استان انجام‌ شده است.

کرم‌زاده گفت: نظارت‌ها بر تأسیسات گردشگری و پروژه‌های عمرانی زیرساختی در استان با هدف اجرای کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت نرخ‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و زائران در استان به‌صورت مداوم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای بین‌ راهی و دیگر اماکن، باید در شأن گردشگران باشد، بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان در راستای وظایف خود، برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران، نظارت بر سرویس‌های بهداشتی را افزایش داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه خدمات مطلوب در توسعه گردشگری استان سمنان نقش مهمی دارد، افزود: سامان‌دهی مراکز خدماتی و سرویس‌های بهداشتی در مسیر تردد مسافران و گردشگران از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام است که ضمن جذب گردشگر، با افزایش مدت ماندگاری مسافر منجر به کاهش تصادف‌ها می‌شود.
به‌تازگی ویدیویی از بازدید وزیر میراث فرهنگی از سرویس‌های بهداشتی در تاجیکستان منتشر شد و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha