• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403040603485
  • خبرنگار : 50233

رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان سمنان:

مشی قالیباف همان مشی شهید رئیسی است

مشی قالیباف همان مشی شهید رئیسی است

ایسنا/سمنان رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان سمنان گفت: مشی دکتر قالیباف، همان مشی شهید جمهور آیت‌الله رئیسی است.

رضا صباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ستادهای مردمی قالیباف با همان نگاه و رویکردهای ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان تشکیل شده است.

وی از فعالیت‌ ستادهای مردمی قالیباف در هر هشت شهرستان این استان خبر داد و بیان کرد: همه کمیته‌های تخصصی از جمله کمیته‌های زنان، جوانان، روحانیت، دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان، رزمندگان و ایثارگران، اصناف، صنایع، بازنشستگان، ورزشکاران و ... ذیل این ستادهای شهرستانی تشکیل شده و در حال فعالیت‌اند.

او با اشاره به اینکه در ستادهای مردمی قالیباف از تخریب، توهین و لجن‌پراکنی در فضای انتخابات پرهیز می‌شود، ادامه داد: همانگونه که دکتر نیکزاد، رئیس ستاد مرکزی نیز بر رعایت ادب و حفظ حرمت دیگر نامزدها تاکید کرد، این مهم در دستور کار ستادهای مردمی در استان قرار دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی - اجتماعی شورای شهر سمنان با بیان اینکه همه نامزدهایی که از فیلتر شورای نگهبان گذشتند مورد احترام ما هستند، اظهار کرد: همه ما به‌عنوان شهروندان ایرانی وظیفه داریم تلاش کنیم که به نامزد اصلح برسیم و در این فرآیند نباید به دیگر نامزدها توهین کنیم.

وی گفت: سوابق قبل و بعد انقلاب دکتر قالیباف و کارنامه مدیریتی درخشان او گویای توانمندی‌های کم‌نظیر ایشان است. برنامه‌های او در ادامه مسیر شهید جمهور است . انتظار می‌رود مردم در ادامه حماسه تشییع و بدرقه رئیس جمهور شهید با حضور پرشور در انتخابات هشتم تیر ماه، آن حماسه ماندگار را تکمیل کنند.

او از قالیباف به‌عنوان سرباز ولایت نام برد و بیان کرد: برنامه‌های عرضه‌شده از سوی دکتر قالیباف با افتخار در ادامه برنامه‌های آیت‌الله رئیسی شهید خدمت است و مردم نیز همواره از کسانی که ادامه‌دهنده راه شهدا بودند، با اقتدار حمایت کرده‌اند.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان سمنان با بیان اینکه او کارنامه مدیریتی قطوری دارد، افزود: دکتر قالیباف صراحتاً چه در نشست‌های خبری و سخنرانی‌ها و چه در مناظره‌ها اعلام کرد که ضمن احترام به پنج نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری، من رقیب خود را بیکاری جوانان، سفره کوچک‌شده مردم، معضل مسکن، مشکلات اقتصادی مبتلا به کشور و نارسایی‌ها و معضلات اجتماعی و فرهنگی می‌دانم. او برای حل این مشکلات، برنامه‌ و تیم اجرایی قوی دارد. عملکرد قوی دکتر قالیباف در نیروی هوایی سپاه، نیروی انتظامی، شهرداری تهران و ... گویای این است که ایشان از توانایی و قدرت لازم برای حل این مشکلات برخوردار است.

مشی قالیباف همان مشی شهید رئیسی است
صباغیان رئیس ستادهای مردمی قالیباف در استان سمنان

وی با بیان اینکه قالیباف مشکلات کشور را اولویت‌بندی کرده است، اظهار کرد: دکتر قالیباف با توجه به سابقه و تجربه مدیریتی طولانی، از مشکلات امروز کشور شناخت جدی و برای حل آنها برنامه عملیاتی دارد.

صباغیان با بیان اینکه قالیباف در هر مسئولیتی که بوده، عملکرد موفقی داشته است، گفت: ایشان در نیروی هوایی سپاه، منشأ خدمات زیادی در حوزه فضایی و موشکی بود و قدرت امروز ما در این بخش مدیون عملکرد موفق و برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های ایشان است.

این عضو شورای شهر سمنان با بیان اینکه من به‌عنوان نماینده مردم سمنان در شورا از شهرداری‌ها شناخت خوبی دارم به کارنامه قالیباف در شهرداری تهران پرداخت و افزود: گاهی برای تملک تنها یک ملک در یک معبر شهری و تسهیل در تردد شهروندان نیاز به سال‌ها تلاش است و ما این مشکلات را در شهری مثل سمنان تجربه کردیم؛ اما دکتر قالیباف در دوران شهرداری خود در تهران کیلومترها تونل، خیابان و معبر شهری ایجاد کرد. دوران مدیریت ۱۲ ساله او در شهرداری تهران به خوبی گویای توانمندی‌های مدیریتی این نیروی انقلابی است.

وی حل مشکلات اقتصادی و سفره مردم را اولویت نخست قالیباف دانست و اظهار کرد: بدون تردید حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم خود می‌تواند زمینه حل بسیاری از مشکلات دیگر کشور مانند بیکاری، اشتغال جوانان، ازدواج، مسکن و ... را فراهم کند.

وی با بیان اینکه قالیباف در برنامه‌های خود توجه ویژه به حوزه جوانان دارد، ادامه داد: ایشان به استفاده از ظرفیت کم‌نظیر جوانان نخبه باور عملی دارد و با اتکا به همین ظرفیت‌ها می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

صباغیان با اشاره به اهمیت انتخابات هشتم تیر بر لزوم حضور حداکثری مردم در این انتخابات تاکید و اضافه کرد: انتظار می‌رود همه مردم با حضور پرشور و حماسی در انتخابات این جمعه ضمن تکمیل حماسه بدرقه رئیس‌ جمهور شهید، یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری معظم انقلاب بیعت و دشمنان این نظام مقدس را ناامید و مأیوس کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha