• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403040603294
  • خبرنگار : 50233

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان سمنان:

پزشکیان نماد تفکری‌ است که می‌خواهد کشور را دوباره بسازد

پزشکیان نماد تفکری‌ است که می‌خواهد کشور را دوباره بسازد

ایسنا/سمنان رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان سمنان ضمن دعوت از عموم مردم برای مشارکت در انتخابات گفت: دکتر پزشکیان نماد جریان و تفکری‌ است که می‌خواهد با ایجاد تغییر، کشور را از بحران‌های فعلی رهانیده و دوباره بسازد.

احمد همتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هر کشور و جامعه‌ای را مردم آن کشور می‌سازند و انتخابات عرصه‌ای است که مردم می‌توانند این ساختن را تحقق ببخشند.

وی با اشاره به سوابق درخشان مسعود پزشکیان در طول چند دهه گذشته تصریح کرد: دکتر پزشکیان به پاکدستی، عدالت‌محوری، مردمداری، طرفداری از محرومان و راستی و درستی اشتهار دارد.

نماینده اسبق سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه نمی‌توان منتظر بود تا کسی از بیرون و خلاء بیاید و در جامعه تغییر ایجاد کند، افزود: دکتر پزشکیان امروز نماد تفکری است که می‌خواهد در روند فعلی تغییر ایجاد کرده و کشور را با رویکردی کارشناسانه بسازد.

همتی بر لزوم آگاه‌سازی مردم به عنوان یک رسالت همگانی تاکید و خاطرنشان کرد: البته نباید تصور کرد که تنها با انتخاب پزشکیان نیز کشور ساخته می‌شود بلکه باید بپذیریم که انتخاب دکتر پزشکیان تازه آغاز راه است و مردم بعد از انتخابات نیز در صورت انتخاب ایشان، در کنار وی بمانند و به دولت او کمک کنند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: باید همه با هم قرار بگذاریم که اگر با رای اکثریت مردم، سکان اجرایی کشور به دست دکتر پزشکیان سپرده شد، بعد از انتخابات نیز در میدان بمانیم و دولت چهاردهم را یاری کنیم. باید با همدیگر قرار بگذاریم که اگر به هدف رسیدیم بعد از انتخابات نیز با شدت بیشتری از دولت جدید حمایت کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان تاکید کرد: برای ساختن کشور و عبور از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی فعلی نیاز به حضور اکثریت مردم وجود دارد و امروز باید همه آنها که دل در گرو ایران دارند به صحنه بیایند و از کاندیدایی که توان ساختن دوباره ایران را دارد، حمایت کرده و در ادامه نیز از وی حمایت و پشتیبانی کنند.

وی با بیان اینکه در صورت به میدان آمدن آحاد مردم، چشم‌انداز پیش روی کشور روشن خواهد بود، خاطرنشان کرد: دکتر پزشکیان معتقد است که ایران نه تنها برای همه ایرانیان است بلکه برای ساختن ایران نیز نیاز به حضور همه مردم و اقوام ایرانی است.

دکتر پزشکیان نماد تفکری‌ است که می‌خواهد کشور را دوباره بسازد
همتی رئیس ستاد پزشکیان در استان سمنان

وی با بیان اینکه ما معتقدیم دولت احتمالی پزشکیان دولت هوشمندان جامعه است، ادامه داد: تجربیات گذشته به ما ثابت کرده که اگر بعد انتخابات نیز از دولت حمایت نکنیم و همه پای کار نیاییم، نمی‌توانیم به همه اهداف‌مان برسیم. باید با رای خود در مقابل سنگ‌اندازی‌های عده‌ای بایستیم. باید همه دغدغه‌مندان و جوانان علاقمند به آینده ایران پای کار بیایند و نگذارند که مسیری که با رای اکثریت مردم آن را گشوده‌ایم مسدود شود.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان سمنان با بیان اینکه دولت احتمالی پزشکیان دولت خردورزی و عقلانیت است، اضافه کرد: مردم و جوانان باید بدانند که برای ایجاد تغییر و حاکمیت عقلانیت و خردورزی، راه دیگری جز صندوق آراء و رای دادن وجود ندارد.
وی با بیان اینکه دکتر پزشکیان هوادار گفتمان شفافیت است، اضافه کرد: ایشان معتقد است که مردم به عنوان صاحبان حقیقی کشور، باید بدانند که دولت پول و منابع کشور را کجا هزینه می‌کند و از همین روست که صراحتا می گوید خزانه و اداره کشور را در اتاق تمام شیشه ای قرار می دهیم.

این فعال اصلاح‌طلب با اشاره به شرایط اقتصادی کشور افزود: هیچ راهی جز این وجود ندارد که برای عبور از این شرایط حرکت کنیم و ما معتقدیم که این حرکت از مسیر رای دادن به دکتر پزشکیان و تشکیل یک دولت کارآمد و کاربلد با رویکرد کارشناسی به همه مسائل، می‌گذرد.

وی افزود: اگر می خواهیم کشور توسعه یافته و با رشد متوازن داشته باشیم باید همه ۸ تیر به میدان بیایم و با رای خود، آینده کشور را به دست یک رئیس‌جمهور اهل تعقل، عدالت محور، مردمی و پاکدست و مومن به ظرفیت های مردمی بسپریم، کسی که معتقد است که ایران «برای همه ایرانیان» است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha