• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403040804990
  • خبرنگار : 50233

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

استاندار سمنان: اصل بی‌طرفی را در برگزاری انتخابات رعایت می‌کنیم

استاندار سمنان: اصل بی‌طرفی را در برگزاری انتخابات رعایت می‌کنیم

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: به مردم استان اطمینان می‌دهیم در روند برگزاری انتخابات امروز تا انتها، اجرای مر قانون و اصل بی‌طرفی را رعایت کنیم.

سید محمدرضا هاشمی امروز (هشتم تیر ماه) با حضور در شعبه المهدی سمنان رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات در همه ۶۹۱ شعبه این استان ساعت هشت صبح آغاز شد و هیچ خللی در فرآیند آغاز رای‌گیری در این استان نداشتیم. براساس گزارش استانداری از سامانه‌های وزارت کشور، انتخابات در استان سمنان از همان صبح و ساعت‌های آغازین با استقبال مردم همراه بوده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید جمهور، گفت: مردم استان سمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو پنج استان کشور بودند که در مقایسه با انتخابات قبل از آن، افزایش مشارکت داشتند. اطمینان داریم در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری نیز که به دنبال شهادت رئیس جمهور امروز در حال برگزاری است، شاهد حضور حداکثری مردم استان خواهیم بود.

هاشمی ادامه داد: امروز قطعاً مردم استان سمنان همراه با دیگر هموطنان‌مان به فرامین مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند و در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و افتخار دیگری در کارنامه این دیار ثبت خواهند کرد. هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ به‌عنوان  روز حماسه مردم استان سمنان در تاریخ این دیار به یادگار خواهد ماند.

 وی به تاکیدهای رهبری معظم انقلاب درباره مشارکت حداکثری مردم اشاره و بیان کرد: هدف همه ما مشارکت حداکثری در سایه توجه به چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است. این انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری در کشور و استان سمنان برگزار می‌شود.

او از امنیت به‌عنوان یکی از راهبردهای چهارگانه مورد تاکید رهبری نام برد و گفت: استان سمنان از جمله استان‌هایی است که از امنیت پایدار برخوردار بوده است. نیروهای فراجا، بسیج و نیروهای امنیتی با حمایت قضایی مسئولان قضایی استان در میدان هستند تا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری در استان سمنان با امنیت کامل برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات به تمجید از ستادهای انتخاباتی نامزدها در استان پرداخت و افزود: همه ستادهای انتخاباتی نامزدها در استان سمنان اخلاق انتخاباتی را رعایت می‌کنند و حاشیه‌ای در این بخش در استان نداشتیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز روز برداشت دستاورد کسانی است که برای برپایی انتخابات تلاش کردند، اظهار کرد: ما در ستاد انتخابات استان به مردم استان این اطمینان خاطر را می‌دهیم که در روند برگزاری انتخابات، اصل بی‌طرفی رعایت شود و عمل به مُر قانون به‌صورت ویژه در دستور کار باشد تا بتوانیم از رای مردم حفاظت و پاسداری کنیم.

هاشمی اضافه کرد: براساس گزارش‌های ابتدایی ستاد انتخابات کشور، استان سمنان از استان‌های موفق و پیشرو در برپایی به‌موقع انتخابات امروز بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha