• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403040805085
  • خبرنگار : 50233

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

رئیس کل دادگستری استان سمنان: مردم با رای خود دشمنان را مأیوس‌تر می‌کنند

رئیس کل دادگستری استان سمنان: مردم با رای خود دشمنان را مأیوس‌تر می‌کنند

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه انتخابات در استان سمنان در فضایی سالم و امن در حال برگزاری‌ است، گفت: تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در شهرستان‌های هشت‌گانه این استان ثبت نشده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدصادق اکبری امروز (هشتم تیر ماه) پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هیچ تخلفی به واحدهای قضایی استان گزارش نشده است.

وی با تقدیر از عوامل اجرایی و نظارتی در برپایی انتخابات، بیان کرد: همکاران ما تا پایان فرآیند رای‌گیری بر فضای انتخابات نظارت دارند و با هرگونه تخلف احتمالی برخورد قانونی می‌کنند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان در ارزیابی خود از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مردم ایران همواره در انتخابات حضور حماسی و حداکثری داشته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت رای مردم، ادامه داد: هر رای مردم نه‌تنها دوستداران انقلاب و نظام را امیدوارتر می‌کند، بلکه مردم بدانند با هر رای خود دشمنان نظام و کشور را ناامیدتر و مأیوس‌تر می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: رای امروز مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری این پیام را به دوستان جمهوری اسلامی در نقاط مختلف جهان می‌دهد که ما پشتیبان شما هستیم.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم گویای این است که دشمنان نمی‌توانند در برابر مردم عرض اندام کنند، اظهار کرد: جمهوریت نظام و تقویت آن به حضور آحاد مردم در انتخابات بستگی دارد.

او آرای مردم را تجلی مشارکت آنها در تعیین سرنوشت خود ارزیابی و اضافه کرد: مردم استان سمنان در همه دوره‌ها حضور پرشور و حداکثری در انتخابات داشتند و امروز نیز با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهند افزود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha