• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403040402053
  • منبع : نمایندگی سمنان

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

هیچ تخلف انتخاباتی در استان سمنان گزارش نشده است

هیچ تخلف انتخاباتی در استان سمنان گزارش نشده است

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به شور تبلیغاتی ایجاد شده در کشور و استان گفت: تاکنون هیچ گزارش تخلف انتخاباتی در این استان گزارش نشده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق اکبری ۴ تیرماه همزمان با هفته قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه از آغاز فرآیند تبلیغات انتخاباتی تاکنون در هیچکدام از شهرستان‌های این استان تخلف انتخاباتی گزارش نشده است.
وی از مسئولان ستادها و هواداران هر ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خواست از ارتکاب به تخلف انتخاباتی پرهیز کرده و قوانین انتخاباتی را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: انتظار می رود که همه افرادی که در برگزاری انتخابات پیش رو نقش دارند، از نامزدها و روسای ستادها گرفته تا مسئولان اجرایی و هواداران، همه و همه به قوانین احترام بگذارند.
عالی‌ترین مقام قضایی استان با بیان اینکه امنیت انتخابات برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: هرگونه جرم در این بخش، نابخشودنی بوده و دستگاه قضایی استان به سرعت ورود کرده و با متخلفان برابر قوانین برخورد می‌کند.
اکبری از انجام اقدامات پیشگیرانه با هدف جلوگیری از تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد و اظهار کرد: دستگاه قضایی و مسئولان نظارتی، فضای انتخاباتی را رصد و آن را زیر نظر دارند. به محض وقوع هر گونه جرم به سرعت ورود کرده و با تخلفات احتمالی برخورد می‌کنند،
رئیس کل دادگستری استان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: انتظار می رود که آحاد مردم به عنوان وظیفه شرعی، میهنی و اعتقادی در انتخابات پیش رو در ۸ تیرماه حضور بیابند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو تاکید کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات مایه امیدواری دوستداران انقلاب اسلامی و مایوس شدن دشمنان و بدخواهان نظام مقدس اسلامی خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی با بیان اینکه همه باید به رای مردم احترام بگذاریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم که نتیجه انتخابات هر چه باشد مایه مرضی رضای الهی و موفقیت و سربلندی کشور و نظام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha