• شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402081309278
  • خبرنگار : 71974

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران:

طوفان الاقصی عمر رژیم غاصب صهیونیستی را کوتاه کرد

طوفان الاقصی عمر رژیم غاصب صهیونیستی را کوتاه کرد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با شروع طوفان الاقصی شاهد بیداری وجدان های پاک در سرتاسر جهان بودیم و این آگاهی باعث کوتاهی شدن عمر رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام میرمجید سید قریشی ظهر امروز در مراسم حمایت از مردم مظلوم غزه و حماس مصادف با روز سیزده آبان که باحضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: تجمع امروز ما دانشگاهیان برای گرامیداشت مقام انسانیت است که امروز در خطه‌ای متراکم به نام غزه در حال قربانی شدن است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران، افزود: این ایام زمان سوگ است از یک سو سه میلیون انسان در غره زیر بمباران و موشک‌های در حال قربانی شدن توسط فرعون زمانه هستند و از سوی دیگر با وحشی‌گری این رژیم غاصب بار دیگر ماهیت این رژیم بر همگان عیان شد.

وی خطاب به پرستاران حاضر در این مراسم گفت: شما زمانی که کودکی به دنیا می آید با نوشته و کاغذی هویت وی را ثبت می‌کنید اما همزمان در غزه مادرها، فرزندان خود را در زیر آوار موشک های رژیم غاصب به سختی شناسایی می‌کنند.

سید قریشی بیان کرد:در کدام دوره تاریخی و درکدام نقطه از جهان می توان سابقه‌ای از این خباثت پیدا کرد امروز برای کشتن انسان‌های بیگناه از ناوهای آمریکایی استفاده می‌کنند، این نشانه سقوط اخلاقیست و دیگر امیدی برای زنده ماندن اجانب در منطقه نیست.

 به گفته وی؛ با شروع طوفان الاقصی شاهد بیداری وجدان های پاک در سرتاسر جهان بودیم و این آگاهی باعث کوتاهی شدن عمر رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: شعار مرگ بر اسرائیل نشان از حقانیت مردم ایران و آگاهی آنها از ماهیت مستکبران و آمریکا دارد، بارها اعلام شده که امریکا  قابل اعتماد نیست، به کشوری که حامی داعش و قتل و عام مردم بیگناه در سوریه است، نمی توان اعتماد کرد.

وی افزود: بنا به گفته رویتر روز گذشته سخنرانی سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان یک میلیارد ببینده داشته است، که این نشان از عظمت و اُبهت محور مقاومت دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان گفت: امیرالمومنین(ع) وظیفه این روزهای ما را مشخص کرده و صبر مقاومت در مقابل رژیم غاصب منتج به پیروزی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha