• پنجشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402081107982
  • خبرنگار : 50204

دری نجف آبادی:

تربیت در مکتب حسینی، تفاوت نیروهای مسلح ایران با نیروهای مسلح دنیاست

تربیت در مکتب حسینی، تفاوت نیروهای مسلح ایران با نیروهای مسلح دنیاست

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی ۲۱۸ شهید فراجا تقدیم انقلاب کرده است گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تربیت یافته مکتب حسینی و اهل بیت هستند و این تفاوت این نیرو با سایر نیروها در دنیا است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ۱۱ آبان در یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی که با حضور سردار رادان در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد، اظهار کرد: امروز قدرت نظامی و امنیت جمهوری اسلامی ایران و قدرت نیروهای مسلح و فراجا قدرتی بی نظیر در عرصه کشور، منطقه و جهان است و به برکت اهل بیت و فداکاری های انجام شده، چنین سازمان ها و نهادهای با برکتی سامان یافته و ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی و مبارزه با  داعش و تجزیه طلبان و ... بیش از ۲۳۰ هزار شهید افتخارآمیز به اسلام تقدیم کردند .

دری نجف آبادی بیان کرد: استان مرکزی یکی از استان های پرافتخار است که امامین انقلاب نیز بواسطه اجداد بزرگوار خود به این استان متصل هستند. شهدا امروز حاضر و ناظر بر رفتار همگان هستند. مردم این استان از همان روز اول به امام و رهبری لبیک گفتند و امروز پشت سر رهبری حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه استان مرکزی ۲۱۸ شهید فراجا تقدیم انقلاب کرده است، گفت: فراجا در سطح کشور تاکنون ۱۴ هزار شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب کرده است.

دری نجف‌آبادی با محکوم کردن جنایات اسرائیل خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین باید حمایت شوند و مرز رفح باید باز شود.

سردار هادی رفیعی کیا، فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز بیان کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی یک هدف بزرگ است و نام فرمانده انتظامی کشور لرزه بر تن قانون شکنان و دشمنان می اندازد اما او خاشعانه در برابر مادران شهدا زانو می‌زند و این همان پلیس در تراز انقلاب است.

وی افزود: رضایت متوالی و همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیروی انتظامی گواه بر این ادعاست که پلیس در مسیر درستی است و برای ارتقای امنیت جامعه تلاش می کند.

رفیعی کیا بیان کرد: خانواده شهدا از جایگاه بالایی برخوردارند و احترام آنها نیز بر همگان واجب و ضروری است.

وی تاکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این ایام که ظالمانه‌ترین تجاوزها و ظلم‌ها به ملت مظلوم فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی تحمیل می‌شود؛ ضرورت دارد.

به گزارش ایسنا، مرثیه سرایی حاج محسن بنی فاطمه، انجام مراسم مدیحه سرایی برای شهدا و تشییع پیکر پاک شهید گمنام از برنامه های برگزاری شده در یادواره ۲۱۸ شهید انتظامی استان مرکزی در مصلای بیت المقدس اراک بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha