• پنجشنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402072719282
  • خبرنگار : 30147

یک نماینده مجلس:

آتشی که در فلسطین شروع شده به این راحتی خاموش شدنی نیست

آتشی که در فلسطین شروع شده به این راحتی خاموش شدنی نیست

ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده مجلس گفت: آتش و شعله‌ای که در فلسطین شروع شده به این راحتی خاموش شدنی نیست.

حجت الاسلام جواد نیک‌بین شامگاه ۲۶ مهرماه در تجمع ضد صهیونیستی مردم کاشمر خاطرنشان کرد: دشمنی ما با اسرائیل زمانی تمام می‌شود که از صحنه روزگار محو شود.

وی با بیان اینکه جنایت‌های اسرائیل قلب هر آزاده و انسانی را در دنیا جریحه‌دار کرده است، اظهار کرد: این جنایت‌ها نهایت حیوانیت اسرائیل و امریکا را می‌رساند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این اجتماعاتی که نه در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان برپا شده است نشان می‌دهد این آتش و شعله‌ای که در فلسطین شروع شده به این راحتی خاموش شدنی نیست.

وی تصریح کرد: وقتی این آتش خاموش می‌شود که سرزمین‌های اشغالی به دست مسلمانان و فلسطینیان فتح شود و آن زمان جشن بزرگ و عظیم را در نابودی اسرائیل همه مردم دنیا خواهند گرفت.

نیک‌بین با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید، گفت: جنگ ما وقتی تمام می‌شود که انتقام خون‌های به ناحق ریخته جوانان و نوجوانان و کودکان فلسطینی که دل هر آزاده‌ای را با هر دین و مذهبی به درد می‌آورد، گرفته شود.

وی گفت: جنگ ما با اسرائیل تمام نمی‌شود مگر اینکه اسرائیل از صحنه روزگار محو شود، انسان‌های ذلیل ظاهرترین مظلوم جهان فلسطین و غاصب‌ترین ظالم جهان را منکرند.

آتشی که در فلسطین شروع شده به این راحتی خاموش شدنی نیست                                                                                

وی با بیان اینکه اسرائیل در حال اضمحلال است، خاطرنشان کرد: اتفاقی که هفته قبل در طوفان الاقصی افتاد رعب و وحشت را در دل مرد و زن اسرائیلی در سرزمین اشغالی انداخت.

نیک‌بین با اعلام اینکه آمریکا و اسرائیل در برابر ایستادگی ملت فلسطین مستأصل شده‌اند، تصریح کرد: مقاومت‌های فلسطینیان موجب شد مبارزاتشان از سنگ زدن و دست خالی به قدرت دفاعی موشک مجهز شود و با قدرت در برابر اسرائیل ایستاده و شهرک‌های صهیونیست نشین را در زیر موشک‌های خود قرار دهند.

تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» شهادت و مجروح شدن بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم بی‌دفاع غزه را محکوم و انزجار و نفرت خود را از حرکت ددمنشانه رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha