• یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402071610454
  • خبرنگار : 50024

 خانه صمت بیش از ۲۲۰۰ صنعتگر البرز را در مسیر رونق تولید همراهی کرد 

 خانه صمت بیش از ۲۲۰۰ صنعتگر البرز را در مسیر رونق تولید همراهی کرد 

ایسنا/البرز  دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت البرز از ارایه خدمات متنوع کارشناسان این تشکل به بیش از ۲۲۰۰ صنعتگر با هدف رونق تولید و صادرات استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین رجبی روز یکشنبه ۱۶ مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: ارایه خدمات در سامانه‌های "بهین یاب" ، "جامع تجارت" ، "جامع انبارها"  و درگاه ملی از جمله خدماتی است که مسیر را برای رفع چالش های بخش تولید و صنعت و پویایی اقتصاد استان مهیا کرده است.

وی ارایه خدمات مشاوره ای کارشناسان خانه صمت البرز به صنعتگران در زمینه‌های بانکی، تامین اجتماعی ، امور گمرکی و مالیاتی را از دیگر اقدامات این تشکل در رفع موانع  تولید و صادرات استان عنوان کرد.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: رسیدگی مطلوب و به موقع  به انواع درخواست‌های صنعتگران برای صدور  مجوزها از جمله صدور انواع "جواز تاسیس"،  و "پروانه بهره برداری"، "شناسه کالا" ، "کد نقش" ،"ثبت سفارش"  و کارت بازرگانی در درگاه ملی  از دیگر مزایای ثبت نام صنعتگران در سامانه‌ها است.

رجبی افزود: به عنوان مثال در شش ماه اول سال جاری هزار صنعتگر از طریق خانه صمت البرز در سامانه "بهین یاب" ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۵۲۶ نفر از این صنعتگران برای دریافت جواز تاسیس و ۳۷۳ نفر  برای صدور پروانه بهره برداری  اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره حضور فعال کارشناسان خبره خانه صمت البرز  در ارایه خدمات مشاوره ای خطاب به صنعتگران تاکید کرد:  برای دریافت مشاوره جهت ثبت نام هرگز به افراد غیر متخصص که صرفا قصد دریافت مبالغ گزاف دارند مراجعه نکنند.

وی گفت: در سامانه‌ها تنها پرونده‌های صنعتگرانی مورد بررسی قرار می گیرد که با نگاه کارشناسی دقیق و بدون نقص همراه باشد.

رجبی با تاکید بر این مهم که صاحبان صنایع از ارایه مدارک و اطلاعات شخصی به افراد فاقد تخصص در خصوص ثبت نام در سامانه "بهین یاب" جدا خودداری نمایند  افزود: این افراد ممکن است زمینه سود جویی و ایجاد مشکل برای صنتعگران را فراهم کنند.

وی حمایت از واحدهای تولیدی را از اولویت‌های خانه صمت عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات و ارایه خدمات به صنعتگران در مسیر سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و  رونق تولید و صادرات از وظایف خطیر این تشکل است.

وی تشکیل مستمر نشست های کارگروه فنی تسهیلات و ستاد رفع موانع تولید را از دیگر اقدامات خانه صمت  البرز در مسیر تقویت صنعت استان ذکر کرد.

وی ادامه داد: صنعتگران با دریافت مشاوره‌های تخصصی از کارشناسان خانه صمت البرز و با شناخت کامل می‌توانند اقدام به سرمایه گذاری کنند.

دستیابی صنعتگران به فعالیت‌های شفاف، تسهیلگری و تنظیم گری در کمترین زمان ممکن از برنامه‌هایی است که  در دستور کار خانه صمت البرز قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha