• دوشنبه / ۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۰
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402070301889
  • خبرنگار : 50482

سهم ۲۵ نفری استان البرز در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو

سهم ۲۵ نفری استان البرز در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو

ایسنا/البرز تاکنون حضور ۲۵ ورزشکار از استان البرز در کاروان اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین قطعی شده است.

به گزارش ایسنا، بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این خصوص گفت: کاروان ۲۵ نفره استان البرز همراه با تیم های ملی رشته‌های مختلف جهت شرکت در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی راهی هانگژو چین می‌شوند.

وی ادامه داد: در بازی‌های آسیایی ۱۱ نفر و در بازی‌های پاراآسیایی ۱۴ نفر از استان البرز در قالب بازیکن، سرمربی، مربی و داور تیم‌های ملی را همراهی خواهند کرد.

فروغی عنوان کرد: محمد مقدسی در رشته شنا، راحله نادری در رشته کبدی، نغمه خوانجانی در رشته سوارکاری، مشکات الزهرا صفی در رشته تنیس، محمد سیاوشی در رشته هندبال، آرمین پاکزاد در رشته تیراندازی باکمان و مهدی حاجی موسائی در رشته تکواندو به عنوان بازیکن در بازی‌های آسیایی به مصاف حریفان می‌روند.

وی افزود: همچنین اسفندیار هوشمند به عنوان سرمربی تیم ملی سوارکاری، آتوسا فرهمند به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو، محمود وفایی به عنوان سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری و مرتضی فتحی به عنوان داور کبدی در این مسابقات حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: در بازی‌های پاراآسیایی نیز امیر جعفری، مهدی صیادی، یونس یوسفی و نیکو روزبهانی در رشته وزنه برداری، مهرزاد مهروان در رشته والیبال نشسته، ظفر ذاکر و الناز دارابیان در رشته دو ومیدانی، شاهین ایزدیار در رشته شنا، امیر کچیان و سمیرا آقایی در رشته شطرنج، حسین رجب پور در رشته فوتبال و سارا عبدالملکی در رشته قایقرانی به عنوان نمایندگان ورزش استان البرز به رقابت با حریفان می‌پردازند.

وی اضافه کرد: ضمن این که الهه شیعه به عنوان مربی دو ومیدانی و رضا دهقان به عنوان داور گلبال در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

فروغی تصریح کرد: در تلاشیم تا پس از بازگشت کاروان کشورمان از بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، طی مراسمی از مدال آوران البرزی این رقابت‌ها تجلیل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha