• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402090503236
  • خبرنگار : 50022

قدردانی از مدال‌آوران البرزی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو

قدردانی از مدال‌آوران البرزی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو

ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: باور داریم که باید حامی جوانان باشیم تا بتوانند در جهت ازدواج آسان، اشتغال، تهیه مسکن و به ویژه ورزش قهرمانی، گام بردارند.

به گزارش ایسنا، مجتبی عبداللهی در مراسم تجلیل از افتخار آفرینان استان البرز در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو که روز یکشنبه پنجم آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های میلاد کرج برگزار شد، ضمن قدردانی از تمامی ورزشکاران، مدال آوران، قهرمانان و پهلوانان البرزی که همواره در عرصه های مختلف ملی و بین المللی شاخص و افتخارآفرین هستند، بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای حمایت از آنها تاکید کرد.

وی افزود: با اشراف به نیازهای جوانان استان، اقدامات قرارگاهی در حوزه های اشتغال، ازدواج و تامین مسکن آنها را در دستور کار قرار دادیم و بر این باور هستیم که باید تلاش و اهتمام بیشتری در این زمینه معطوف شود.

وی افزود: بر این اساس ما به عنوان کارگزاران نظام مکلف هستیم پیرو بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در جهت حمایت از ورزشکاران، همت مضاعفی را داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: عمده ورزشکاران و مدال آوران از اقشار متوسط جامعه به لحاظ درآمدی هستند و با باور و ایمان قلبی به جایگاه ورزش در سلامت و افتخار برای کشور وارد این عرصه شدند.

وی افزود: باید ایثارگری های ورزشکاران جهت دستیابی به مدال های رنگارنگ برای به اهتزاز درآوردن پرچم پرافتخار ایران اسلامی را ارج نهیم.

عبداللهی گفت: پشتیبانی از ورزشکاران در واقع استمرار افتخار آفرینی و ترویج ورزش در جامعه است از این رو با برنامه ریزی های جدی در سطح عالی استان، بدنبال ارتقا بسترها و سرانه های ورزشی استان هستیم.

وی افزود: باور داریم که باید حامی جوانان باشیم تا بتوانند در جهت ازدواج آسان، اشتغال، تهیه مسکن و به ویژه ورزش قهرمانی، گام بردارند.

در پایان این مراسم نیز افتخار آفرینان استان البرز در بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو با حضور استاندار البرز مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha