• چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402062213951
  • خبرنگار : 50184

بوکسور سنگین وزن کرمانشاه: 

انتقاد کردم، از تیم ملی خط خوردم/ از سر دلسوزی آن حرف‌ها را زدم 

انتقاد کردم، از تیم ملی خط خوردم/ از سر دلسوزی آن حرف‌ها را زدم 

ایسنا/کرمانشاه بوکسور سنگین وزن کرمانشاهی به خط خوردنش از تیم ملی بوکس کشورمان به دلیل انتقاد نسبت به عملکرد سرمربی و کادر فنی تیم ملی اشاره کرد و گفت: تنها از سر دلسوزی برای بوکس کشورم این انتقادات را مطرح کردم.

پوریا امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به خط خوردنش از تیم ملی بوکس، اظهار کرد: اردیبهشت امسال بود که پس از بازگشت از مسابقات جهانی تاشکند ازبکستان، در مصاحبه ای (تیم ملی به کادر فنی جوان و با دانش نیاز دارد ) انتقاداتی را نسبت به عملکرد سرمربی و کادر فنی تیم ملی داشتم. در آن مصاحبه درخواست داشتم که سرمربی و کادر فنی تیم ملی مجهز به دانش و علم روز این رشته در دنیا شوند، چراکه در حال حاضر بسیاری از کشورها طبق همین اصول در بوکس پیشرفت کرده اند. 

بوکسور دسته مثبت 92 کیلوگرم کشورمان افزود: زمانی کشورهایی مانند هند، اردن،  قرقیزستان و ... فاصله زیادی با بوکس ایران داشتند، اما اکنون از ایران پیشی گرفته اند و قهرمانان آسیایی، جهانی و المپیک تحویل می دهند. 

وی تاکید کرد: پس از این مصاحبه از سوی کادر فنی تیم ملی مورد بی مهری قرار گرفتم و پس از اینکه اعتراضاتی داشتم، تصمیم گرفتند یک مسابقه درون اردویی را برایم برگزار کنند که این مسابقه با حضور چند مربی ترک برگزار شد و علیرغم اینکه مربیان ترک هم اذعان کردند که من پیروز مسابقه بوده ام، اما امتیازات را به حریفم دادند. 

امیری یادآورشد: هرچند با بی مهری از اردوی تیم ملی خط خوردم، اما تمریناتم را کماکان ادامه می دهم و دنبال حاشیه نیستم. 

وی با بیان اینکه سالهاست در تیم ملی بوکس کشورمان حضور دارد، اضافه کرد: حسرت حضور در هیچ مسابقه ای را نمی خورم، چراکه طی سالها حضورم در تیم ملی در مسابقات زیادی شرکت کرده و در حد توانم تلاش کرده ام که سربلند از میدان مسابقه بیرون بیایم و حتی اگر شکست خورده ام، در مقابل حریفانی نامدار بوده و آبرومند باخته‌ام. 

این بوکسور کرمانشاهی بااشاره به در پیش بودن بازیهای آسیایی هانگژو عنوان کرد: برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با دست پر به کشور بازگردند. موفقیت آنها باعث سربلندی ما هم که در تیم ملی بوده ایم، خواهد شد. 

وی گفت: اگر صحبت هایی که در گذشته کرده ام باعث ناراحتی و دلخوری کسی شده از آنها عذرخواهی می کنم و نمی خواهم کسی از من کینه ای به دل  داشته باشد. صحبت هایی که کردم تنها برای این بود که می خواستم کمکی به بوکس ایران کرده باشم. 

دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی بوکس عنوان کرد: شاید نهایتا دو تا سه سال دیگر در بوکس ایران فعالیت داشته باشم و همه بوکسورهای قهرمانی هم که اکنون در تیم ملی هستند همین شرایط را دارند، لذا انتظار می رود که کادر فنی تیم ملی با برنامه ریزی یک پشتوانه سازی خوب را برای این تیم انجام دهد و یک نسل جدید و قدرتمند را در بوکس کشورمان بوجود بیاورند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

درود بر پوریا امیری قهرمان سنگین وزن ملی ... شما حرف بدی نزدی که ...

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۳ ۱۰:۱۳

درود بر شما پهلوان خسته نباشید ای کاش همه مان انتقاد مثبت پذیر باشیم و بیشتر با هم مهربان باشیم.با آرزوی موففیت ایران عزیز در عرصه بین المللی.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۲ ۱۷:۰۸

سلام هم خدمتی ولی انصافا خیلی پسر گلی بود یادش بخیر باهاش هم خدمتی بودم . واقعا اخلاق خیلی خوبی داره و خیلی بامعرفت هست دعای گویت هستم.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۲ ۲۱:۴۹

پوریاجان تو همیشه درقلب مردم ایرانی.باغیرت باتعصب. ناجوانمردانه ازتیم ملی حذف شدی.خدای توام بزرگه قهرمان.باآرزوی بهترینا.

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۲ ۲۲:۲۵

پرچم کرمانشاه بالاست خدا پشت وپناهت

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۳ ۰۰:۰۶

درود خدا برشما باد آقای امیری بوکسور با اخلاق وباغیرت کرمانشاهی..کادرفنی ومربیان وفدراسیون باید انتقاد پذیر باشند وحرف بدی هم نزدیک. ماهم بعنوان هوادار بکس ایران از رییس فدراسیون وسرمربی عزیز میخواهیم در مورد شما تجدید نظر شود و به تیم ملی باز گردی

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۳ ۰۹:۴۸

درود ب شرف وغیرتت مگر چه اشکالی داره آدم انتقاد کنه متاسفانه مسئولین تاب وتحمل انتقاد راندارند امیدوارم هرچه زودتر شما وامثال شما قهرمانان ب حقتون برسید ومدالهای فراوانی برای مردم ب ارمغان بیارید پیروز باشید

avatar
۱۴۰۲-۰۶-۲۳ ۱۴:۴۷

درود برشما جوان باغیرت ایرانی ...مسئولین تجدیدنظر کنن تا این استعدادها برای کشور عزیزمون افتخارآفرینی کنن ودست از حاشیه سازی وباندبازی بردارن وبه فکر این جوانان با استعداد باشن که افتخار کشورمون هستن واگه انتقادی هم شده قطعا درجهت اصلاح بوده ونباید بخاطر انتقادکردن یکی رو محروم کرد ....