• پنجشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402060201301
  • خبرنگار : 50199

استاندار مازندران:

جهت‌گیری و عملکرد مدیران در ذیل گفتمان دولت مردمی است

جهت‌گیری و عملکرد مدیران در ذیل گفتمان دولت مردمی است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران جهت‌گیری و عملکرد مدیران را در ذیل گفتمان دولت مردمی دانست و گفت: سند تحول دولت مبنای تحول خواهی و تحول پذیری است.

سیدمحمود حسینی پور امروز در نخستین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه شهیدان رجائی و باهنر به عنوان الگو از نظر اخلاص، کار و تلاش محسوب می‌شوند، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر با وجود عمر کوتاه مدیریتی اثرگذاری بسیار مناسبی برای کشور داشتند.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارزیابی فعالیت‌های دولت‌  در استان بوده است، افزود: این ارزیابی‌ها زمینه ساز اصلاح و نقد عملکردها را به شکل صحیح به همراه دارد.

استاندار مازندران، انقلاب اسلامی ایران را برآمده از دل ملت و در یک کلام عصاره فضائل ملت ایران دانست و گفت: گفتمان انقلاب برآمده از اندیشه امامین انقلاب، گفتمان عدالت و خدمت بوده و دولت مردمی خودش را وامدار گفتمان عدالت و خدمت در انقلاب اسلامی می‌داند.

این مسئول با اظهار اینکه در استان مازندران گفتمان عدالت و خدمت را برای مدیران ریل‌گذاری کردیم، خاطرنشان کرد:  اما چه مقدار توانستیم در این مسیر موفق عمل کنیم نیاز به کار و تلاش دارد.

 حسینی پور، جهت‌گیری و عملکرد مدیران را در ذیل گفتمان دولت مردمی دانست و ادامه داد: سند تحول دولت مبنای تحول خواهی و تحول پذیری است.

نماینده عالی دولت در مازندران به عملکرد دو ساله دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: با شیوع ویروس کرونا دولت با اجرای طرح واکسیناسیون سراسری در سه ماه اول کارخود نشان داد جهادی وارد میدان شده است.

حسینی پور با اشاره به اینکه تحول خواهی و تحول پذیری رویکرد رئیس جمهوری است، بیان کرد: جراحی اقتصادی اقدامی بود که باید در دولت های گذشته انجام می شد اما به دلیل رانت‌ها و محافظه کاری این طرح راکد ماند.

وی رشد اقتصادی را عامل توسعه یک کشور دانست و گفت: رشد اقتصادی سبب افزایش تمایل کشورها در ارتباطات خواهد بود به طور مثال پاسپورت ایرانی تغییر جایگاه پیدا کرد و این ادعا در سفر زائران مشهود است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه دولت سیزدهم نگاه معقول و آینده نگری برای جمهوری اسلامی ایران دارد، تصریح کرد: این دولت به عزت ایران فکر می کند، خود را با کدخدا هماهنگ نمی کند.

این مسئول تقویت کریدور شمال-جنوب را از اقدامات موثر دولت در دوسال اخیر دانست و ادامه داد: اگر نمایندگی کریدور را به درستی انجام دهیم به عنوان هاب منطقه تجاری خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha