• یکشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402052918281
  • خبرنگار : 50294

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

تعاون از تاثیرگذارترین حوزه‌های ایجاد اشتغال در کشور است

تعاون از تاثیرگذارترین حوزه‌های ایجاد اشتغال در کشور است

ایسنا/کردستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تعاون از تاثیرگذارترین حوزه‌های ایجاد اشتغال در کشور است و از ظرفیت‌های بخش تعاون برای رشد و توسعه اقتصاد کشور و استان باید استفاده شود.

فرزاد پیشکاری امروز در اولین جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری گرامیداشت هفته تعاون، پیشاپیش فرارسیدن هفته دولت و هفته تعاون را تبریک و تاثیر سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه حوزه تعاون حوزه‌ای بزرگ و گسترده است که نقش کلیدی خود را در جامعه ایفا کرده، اظهار کرد: مجموعه دولت سیزدهم به این نتیجه رسیده‌اند که باید از بخش تعاون حمایت کنند و مدیران و مسئولین نیز می‌بایست به این یقین برسند که تعاون می‌تواند در حوزه اشتغال تاثیرگذار باشد.

پیشکاری با بیان اینکه متاسفانه در جامعه کسب درآمدهای سهل الوصول باب شده است، گفت: باید فرهنگ تعاون در بین جامعه تبیین شده و مردم با ایجاد تعاونی‌های مختلف جدای از ایجاد اشتغال پایدار، به کارهای جمعی روی آورند.

پیشکاری با اشاره به آیات قرآن کریم و احادیث بزرگان دین در خصوص تعاون، مشارکت در کارهای جمعی و همکاری در انجام کارهای خیر، عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی منسجم، معرفی صحیح و نشان دادن توانمندی‌های بخش تعاون، جامعه را به سرمایه‌گذاری در این بخش ترغیب کرده و با پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه، موجبات رضایتمندی سرمایه‌گذاران را فراهم کرد.

پیشکاری با اشاره به تدوین برنامه‌های هفته تعاون، گفت: دیدار تعاون‌گران با خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه و نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری، برپایی میز خدمت، حضور در نماز جمعه‌، نشست خبری، بازدید از تعاونی‌ها و اتحادیه‌های تعاونی، حضور در برنامه‌های صدا و سیمای استان، برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر، برگزاری مسابقات ورزش کارگری، همایش بزرگ تعاونگران و... از جمله مهمترین برنامه‌های تدوین شده و در دست اجرا در هفته تعاون سال‌جاری است.

گفتنی است امسال بر اساس تقویم رسمی کشور، یکم لغایت هفتم شهریور ماه به عنوان هفته تعاون نام گذاری شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha