• پنجشنبه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402052616837
  • خبرنگار : 50042

در جلسه بررسی زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان رشت مطرح شد؛

توسعه شبکه ارتباطات روستایی مطالبه جدی مردم گیلان

توسعه شبکه ارتباطات روستایی مطالبه جدی مردم گیلان

ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس گفت: در حوزه ارتباطات ما وزیر را می‌شناسیم که باید پاسخگو باشد لذا توسعه شبکه ارتباطی باید از طریق فیبرنوری محقق شود.

جبار کوچکی‌نژاد امروز در جلسه بررسی زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان رشت که با حضور معاون وزیر ارتباطات در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های ارتباطات در این برهه، اظهار کرد: در بازدیدهای دوره‌ای از مناطق روستایی زمانی مردم از گازرسانی سوال می‌کردند اما اکنون هر جا حضور می‌یابیم از ارتباطات سوال می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس افزود: استان گیلان در حالت عادی حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار جمعیت دارد که در ایام تعطیلات به ۴ میلیون نفر هم می‌رسد و در چنین شرایطی ضعف شبکه ارتباطی نمود بیشتری می‌یابد.

وی گفت: حدود یکسال قبل درباره این مشکل به وزیر ارتباطات گفتیم، وزیر تعهد داد که در حال انجام است، اما گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد عدم ارتباطات زمینی و سیار همچنان وجود دارد و در زمان پیک مسافر، زیرساخت بیشتر دچار مشکل می‌شود.

کوچکی‌نژاد بیان کرد: به تعدادی از روستاها سیم کارت ماهواره‌ای داده شده که مردم ناراضی هستند، قرار بود پروژه فیبرنوری انجام گیرد، می‌دانم منابع وزارتخانه محدود است و مجلس می‌خواهد برای حل این مشکل ورود کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به گله مندی کشاورزان گفت: کشاورز در حال برداشت است اما برنج هم وارد می‌شود.

علی آقازاده، دیگر نماینده مردم رشت و خمام در مجلس هم با اشاره به مشکلات تلفن ثابت اظهار کرد: در بخش تلفن همراه مشکل چندانی وجود ندارد اما مردم از پوشش شبکه تلفن ثابت گله مند هستند و این گله مندی شامل اکثر نقاط استان می‌شود، مسئولین باید خود را پاسخگو بدانند.

وی افزود: یکی از مطالبات جدی مردم در روستاها و شهرها کیفیت پوشش شبکه‌های ارتباطی است، با وجود اقدامات انجام گرفته اما باز مردم از دولت انتظار دارند مسئله را پیگیر کند.  

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha