• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040805412
  • خبرنگار : 50042

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

هیات های اجرایی انتخابات زیر ذره بین بازرسی هستند

هیات های اجرایی انتخابات زیر ذره بین بازرسی هستند

ایسنا/گیلان رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گیلان گفت: بازرسی وظیفه بررسی عملکرد ستاد انتخابات استان را هم برعهده دارد و تمام هیات های اجرایی انتخابات زیر ذره بین هیات بازرسی هستند.

موسی کاظمی امروز، هشتم تیرماه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: هیات بازرسی استان ۲۷۸ بازرس در ۲۶۸۸ شعبه اخذ رای استان دارد، علاوه بر این در ۱۷ شهرستان ۱۷ سربازرس هم داریم.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گیلان با بیان اینکه هیات بازرسی انتخابات استان وظیفه بررسی سلامت و مراقبت از سلامت انتخابات را برعهده دارد، گفت: به ازای هر ۱۰ صندوق یک بازرس داریم و وظیفه هدایت و راهبری اینها برعهده سربازرس هاست که معاون فرماندار است.

وی بیان کرد: هیات بازرسی علاوه بر اینکه گزارش  تخلفات احتمالی در شعب را بررسی می کند، به پیگیری گزارش های مردمی واصله در اطراف شعب هم می پردازد. ابلاغ پیام ها و اطلاعیه ها از دیگر اقدامات هیات بازرسی است.

کاظمی با بیان اینکه تاکنون حدود ۳۰ گزارش تخلفات احتمالی داشتیم که مورد بررسی قرار دادیم و علاوه بر آن گزارش های تلفنی، پیامکی، در فضای مجازی ارسال شده که مورد رصد و پیگیری قرار گرفتند، گفت: گاهی گزارش ها شامل نواقص فنی می شده که در اسرع وقت برطرف شدند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گیلان ادامه داد: بازرسی وظیفه بررسی عملکرد ستاد انتخابات استان را هم برعهده دارد و تمام هیات های اجرایی انتخابات زیر ذره بین هیات بازرسی هستند، همه عوامل در کمال صداقت وظایف خود را دنبال می کنند.

وی افزود: یکی از موارد مورد تاکید از ابتدای کار و ثبت نام بازرسان، پرهیز از سوگیری یا جانبداری له یا علیه کاندیدایی است و جرم محسوب و فرد سریع جایگزین می شود؛ در هر شهرستان بازرسانی داریم به عنوان نماینده ویژه اوضاع شهرستان را رصد می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha