• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040805454
  • خبرنگار : 50040

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

مشارکت بالا در انتخابات نشان دهنده وفاداری مردم به سرنوشت کشور است

مشارکت بالا در انتخابات نشان دهنده وفاداری مردم به سرنوشت کشور است

ایسنا/گیلان معاون استاندار گیلان با بیان اینکه ملت ایران با مشارکت در انتخابات وفاداریشان را به انقلاب و نظام و سرنوشت کشور نشان می‌دهند، گفت: مردم با مشارکت در انتخابات نقش خودشان را در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور نشان می‌دهند.

حسین محمدیان در گفت وگو با ایسنا، در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در استان گیلان، اظهار کرد: یکی از نشانه‌های حکومت‌های مردم سالار این است که مردم در تعیین سرنوشت خودشان مشارکت دارند و انتخابات‌ها تجلی این مشارکت است.

وی با اشاره به گذشت بیش از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در این مدت بیش از ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شده و مردم در قالب انتخابات‌های محلی و شوراها و انتخابات‌های استانی و مجلس شورای اسلامی و انتخابات‌های ریاست جمهوری و خبرگان رهبری در سرنوشت کشور و نظام نقش‌آفرینی کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه ملت ایران در انتخابات‌ها به گزینه‌های اصلح براساس شایستگی‌ها و توانمندی‌ها و ملاک‌های دینی و انقلابی رای می‌دهند، گفت: مردم با مشارکت در انتخابات نقش خودشان را در تصمیم گیری های کلان کشور بروز می دهند.

محمدیان با اشاره به مشارکت بالای گیلانی‌ها در انتخابات‌های گذشته، عنوان کرد: مردم فهیم و بصیر گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مشارکت بالای ۵۰ درصد داشتند و امیدواریم در این انتخابات نیز شاهد چنین مشارکت و حضوری باشیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران با مشارکت در انتخابات وفاداریشان را به انقلاب و نظام و سرنوشت کشور نشان می‌دهند، خاطرنشان کرد: یکی از ملاک‌های انتخاب شایسته، مشارکت حداکثری در انتخابات است و هرچقدر درصد مشارکت بیشتر باشد، قدرت رئیس‌جمهور برای حضور در مجامع بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha