• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403040805453
  • خبرنگار : 50042

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

استاندار گیلان: عملکرد عوامل برگزاری انتخابات خوب بوده‌است

استاندار گیلان: عملکرد عوامل برگزاری انتخابات خوب بوده‌است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: سلامت انتخابات براساس دستورالعمل ها اجرا شد و هیچ مشکلی تاکنون گزارش نشده که نشان از عملکرد خوب عوامل برگزاری انتخابات دارد.

اسدالله عباسی لحظاتی قبل در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان گیلان ضمن خداقوت به عوامل اجرایی، انتظامی، امنیتی و نظارتی از تمدید ۲ ساعته اخذ رای خبرداد و اظهار کرد: همه عوامل از ساعت ۸ صبح برای اخذ رای در ۲۶۸۸ شعبه پای کار بودند تا بدون خلل فرایند رای گیری انجام شود.

استاندار گیلان افزود: استقبال مردم رضایت بخش است و به همین دلیل اخذ رای تا ساعت ۲۰ تمدید شد، آن دسته از کشاورزان گیلانی که به دلیل امورات کشاورزی تاکنون نتواستند رای دهند، هر چه سریع تر به شعب مراجعه کنند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

وی با اشاره به افزایش مشارکت جوانان در ساعات اخیر، گفت: مشارکت جوانان و خصوصا رای اولی ها قابل توجه بوده و این حضور روبه افزایش است.

عباسی با بیان اینکه بیش از ۲۰ درصد واجدین شرایط رای تاکنون در انتخابات مشارکت داشتند، تصریح کرد: ۴۳ درصد از رای دهندگان از بانوان و ۵۷ درصد رای دهندگان از آقایان بوده اند و بیشترین شرکت کنندگان در بازه سنی ۴۵ تا ۵۵ سال هستند.

استاندار گیلان تاکید کرد: انتظار این است عزیزانی که هنوز رای نداده اند توصیه می کنیم در اسرع وقت اقدام کنند، چون مشخص نیست که مجدد زمان اخذ رای در کدام شعب تمدید شود.

وی با بیان اینکه سلامت انتخابات براساس دستورالعمل ها اجرا شد و هیچ مشکلی تاکنون گزارش نشده که نشان از عملکرد خوب عوامل برگزاری انتخابات دارد، گفت: مردم عزیز گزارش های دقیق را از صداوسیما، ستاد انتخابات و خبرگزاری های رسمی دنبال کنند.

عباسی بیان کرد: شهرستان های لنگرود، رودسر، املش، آستارا و سیاهکل بیشترین حضور را پای صندوق های رای داشته اند. هر چه به زمان پایانی اخذ رای نزدیک می شویم شاهد حضور بیشتر در شعب هستیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار تعرفه در استان مصرف شده، گفت: جوانانی که تاکنون نتوانستند رای خود را به صندوق بیاندازند، هر چه سریع تر به شعب مراجعه کنند این حضور آنها در تاریخ ماندگار می شود زیرا آرای و نقش مردم در انتخابات، در عرصه های بین المللی تاثیرگذار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha