• چهارشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402042818412
  • خبرنگار : 50184

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی عنوان کرد

فعالیت ۲۸ رشته در زیرمجموعه این فدراسیون/ به دنبال افزایش تعداد مخاطبان هستیم

فعالیت ۲۸ رشته در زیرمجموعه این فدراسیون/ به دنبال افزایش تعداد مخاطبان هستیم

ایسنا/کرمانشاه سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی از فعالیت ۲۸ رشته در زیرمجموعه این فدراسیون خبر داد و گفت: به دنبال افزایش تعداد مخاطبان این رشته هستیم.

احمد گواری، امروز(۲۸ تیر) در مجمع انتخابات ریاست هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه، با اشاره به فعالیت ۲۸ رشته در زیرمجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی، اظهار کرد: رشته های زیرمجموعه آمادگی جسمانی، جذاب، پرتعداد و پرمخاطب هستند و می توانند با رشته‌ای مانند فوتبال تنه به تنه پیش بروند، بنابراین به دنبال افزایش رشته نیستیم و افزایش مخاطب را دنبال می‌کنیم.  

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، تعداد افرادی که در سالهای آینده در زیرمجموعه آمادگی جسمانی قرار خواهند گرفت، جمعیت قابل ملاحظه ای خواهد بود. 

سرپرست فدارسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه این رشته پایه و اساس سایر رشته های ورزشی است، گفت: آمادگی جسمانی با سلامت جامعه و بهبود کیفیت زندگی مردم ارتباط مستقیمی دارد. 

وی اضافه کرد: تلاش داریم ضمن اینکه در بحث آمادگی جسمانی عموم مردم گام برداریم، برنامه هایی را هم در قالب جشنواره ها، مسابقات و ... برگزار کنیم تا عموم مردم از خدمات این رشته براساس علایقی که دارند بهره مند شوند.

گواری با بیان اینکه توسعه آمادگی جسمانی بین مردم نیازمند همکاری و تعامل با ارگانها و نهادهای تاثیرگذار است، اظهار کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه ها، نیروهای نظامی، ورزش کارگری، شهرداری و... از جمله این نهادها هستند که باید با آنها ارتباط و تعامل برقرار کنیم. 

وی در ادامه در خصوص زمان برگزاری مجمع  انتخابات این فدراسیون هم گفت: هشتم شهریور زمان برگزاری مجمع انتخابات این فدارسیون خواهد بود و تاکنون هم انتخابات هیات ۱۲ استان را برگزار کرده ایم. 

وی در بخش پایانی سخنانش، با اشاره به انتخاب امیر حیرتی به عنوان اولین رئیس هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه، به او توصیه کرد تا از ظرفیت پیشکسوتان این رشته برای پیشبرد اهداف هیات و رشد و ارتقای آن بهره گیرد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha